Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Ik heb naar aanleiding van dit fragment Paul de Leeuw een uitnodiging gestuurd om het spel woensdag 30 december tijdens de speldag bij Spelgroep Phoenix te komen spelen met zijn partner en zijn kinderen.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
vanaf 12 min besteed Paul nog even een paar seconde tijd aan dit spel
Inderdaad een paar seconden. Erg kort. Maar het spel is wel in beeld gekomen en bereikt zo misschien een ander publiek.
Tamara_Bakker schreef:Ik heb naar aanleiding van dit fragment Paul de Leeuw een uitnodiging gestuurd om het spel woensdag 30 december tijdens de speldag bij Spelgroep Phoenix te komen spelen met zijn partner en zijn kinderen.
Goed idee, maar ik vermoed dat hij niet zal komen. Hou ons op de hoogte.
Een paar seconden ja, maar hij heeft wel zo'n beetje heel de aflevering in beeld gelegen vervolgens. Ben benieuwd hoe dat spel zo bij Paul de Leeuw terecht is gekomen!