Ashes: Rise of the Phoenixborn
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Petfles
- Rooster Booster
Re: Ashes: Rise of the Phoenixborn
Hebben jullie al een favoriete Phoenixborn? Ik vind zelf Aradel Summergaard en Jessa Na Ni erg leuk van degene waarmee ik tot nu toe gespeeld heb.
Labels:
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Heb de game binnen.. gesleeved.. maar niet op tafel nog..
Laatste 10 gespeeld:

-
SkippyNL
- Garnaal
De sleeves heb ik net binnen, dus ik ga zometeen sleevenRuud2009 schreef:Heb de game binnen.. gesleeved.. maar niet op tafel nog..
-
Ruud2009
- El Capitan
Ik ben geen groot fan van Plaidhat kaart-kwaliteit. Deze lijken beter te zijn dan mijn vorige ervaringen, maar deze lijken in elk geval een stuk beter.SkippyNL schreef:De sleeves heb ik net binnen, dus ik ga zometeen sleevenRuud2009 schreef:Heb de game binnen.. gesleeved.. maar niet op tafel nog..
Laatste 10 gespeeld:

-
SkippyNL
- Garnaal
Op zich vind ik de kaarten in Dead of Winter en Ashes wel goed. Voor de zekerheid en toekomst ga ik ze wel allemaal sleevenRuud2009 schreef:Ik ben geen groot fan van Plaidhat kaart-kwaliteit. Deze lijken beter te zijn dan mijn vorige ervaringen, maar deze lijken in elk geval een stuk beter.SkippyNL schreef:De sleeves heb ik net binnen, dus ik ga zometeen sleevenRuud2009 schreef:Heb de game binnen.. gesleeved.. maar niet op tafel nog..
-
Ruud2009
- El Capitan
Jammer dat je mijn brakke zin hebt gequote. Nu kan ik hem niet meer met goed fatsoen verbeterenSkippyNL schreef:Op zich vind ik de kaarten in Dead of Winter en Ashes wel goed. Voor de zekerheid en toekomst ga ik ze wel allemaal sleevenRuud2009 schreef:Ik ben geen groot fan van Plaidhat kaart-kwaliteit. Deze lijken beter te zijn dan mijn vorige ervaringen, maar deze lijken in elk geval een stuk beter.SkippyNL schreef:De sleeves heb ik net binnen, dus ik ga zometeen sleevenRuud2009 schreef:Heb de game binnen.. gesleeved.. maar niet op tafel nog..
Laatste 10 gespeeld:

-
Petfles
- Rooster Booster
Ik vind de kaart kwaliteit ook een stuk beter als die van bv. Summoner Wars. Heb dus nog geen sleeves aangeschaft, maar twijfel er wel over.
-
Ruud2009
- El Capitan
Die en Mice & Mystics hebben matige kaarten inderdaad. snel wit.Petfles schreef:Ik vind de kaart kwaliteit ook een stuk beter als die van bv. Summoner Wars. Heb dus nog geen sleeves aangeschaft, maar twijfel er wel over.
Laatste 10 gespeeld:

-
SkippyNL
- Garnaal
SorryRuud2009 schreef:Jammer dat je mijn brakke zin hebt gequote. Nu kan ik hem niet meer met goed fatsoen verbeterenSkippyNL schreef:Op zich vind ik de kaarten in Dead of Winter en Ashes wel goed. Voor de zekerheid en toekomst ga ik ze wel allemaal sleevenRuud2009 schreef:Ik ben geen groot fan van Plaidhat kaart-kwaliteit. Deze lijken beter te zijn dan mijn vorige ervaringen, maar deze lijken in elk geval een stuk beter.SkippyNL schreef:De sleeves heb ik net binnen, dus ik ga zometeen sleevenRuud2009 schreef:Heb de game binnen.. gesleeved.. maar niet op tafel nog...
-
SkippyNL
- Garnaal
Voor Summoner Wars heb ik ook sleeves genomen. Verschillende kleuren voor de factions en dat is wel zo handigPetfles schreef:Ik vind de kaart kwaliteit ook een stuk beter als die van bv. Summoner Wars. Heb dus nog geen sleeves aangeschaft, maar twijfel er wel over.
-
Ruud2009
- El Capitan
2 potjes gespeeld. Ik ben er nog niet helemaal met de game. Ik snap die ene voodoo queen ook niet.. zo moeilijk daar iets mee te doen.
Laatste 10 gespeeld:

-
Petfles
- Rooster Booster
Met die voodoo queen kun je blood puppets bij de tegenstander spawnen, misschien helpt dat?Ruud2009 schreef:2 potjes gespeeld. Ik ben er nog niet helemaal met de game. Ik snap die ene voodoo queen ook niet.. zo moeilijk daar iets mee te doen.
-
Ruud2009
- El Capitan
Heb ik die dan zo verkeerd gelezen? Ik zat de hele tijd met schade richting living dolls te schuiven.
Laatste 10 gespeeld:

-
Petfles
- Rooster Booster
Ja, ik snapte em eerst ook niet helemaal, maar die blood puppets kun je dus op een battlefield naar keuze plaatsen. 
-
Ruud2009
- El Capitan
Dat is inderdaad wel een interessante toepassing van die dingen. Had ik niet zo over nagedacht, zag ze vooral als spendable resource om mee damage te schuiven met blood transfusion en die schade knaller.
Laatste 10 gespeeld: