Siena

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

orgwan
Rooster Booster

Siena

Bericht door orgwan »

heeft iemand het al is gespeeld? ik wil het graag testen(en kopen mischien) op het SPSP maar wat info zou leuk zijn

Labels:
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door cymric »

Als ik me goed herinner komt dit spel echt pas op het SpSp uit; ervaringen zijn er dus heel gewoon nog niet, of bij een zeer klein groepje testspelers.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

cymric schreef:Als ik me goed herinner komt dit spel echt pas op het SpSp uit; ervaringen zijn er dus heel gewoon nog niet, of bij een zeer klein groepje testspelers.
Quined heeft het spel eind vorige week ontvangen. Ik neem aan dat het deze week in de speciaalzaken opduikt.
orgwan
Rooster Booster

Bericht door orgwan »

ok dat wist ik niet ik wacht geduldig af...
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

orgwan schreef:ok dat wist ik niet ik wacht geduldig af...
Heb je deze preview al gezien?

http://www.gamepack.nl/gamepack/rec-sienaprev.html
darkman
Garnaal

Bericht door darkman »

kom net bij phoenix vandaan, als ik het goed had opgevangen heeft vendetta het spel beschikbaar in Essen. Pin me er niet op vast! Maar mocht dat het geval zijn dan kan je misschien reeds tussen de 15de en de 28ste wat nieuws verwachten van mensen die het daar hebben aangeschaft. Nog even wachten dus!
francobollus
Uitgever

Bericht door francobollus »

Allereerst iets over de Siena-prijsvraag, die op de voorpagina van deze website stond.
De uiterste inzenddatum is verstreken. De correcte antwoorden zijn:
1) Decameron
2) Pietro
De tientallen inzendingen bevatten vrijwel allemaal de correcte antwoorden. Uit de goede inzendingen is Nicole Gijsbregts uit Maastricht getrokken als winnares van deze prijsvraag. Hartelijk gefeliciteerd!

Verder, wie op zoek is naar meer informatie over het spel Siena, zoals basisinformatie, FAQ's, downloadbare spelerhulpjes etc. kan terecht op onze website, www.quined.com. Wie dan alsnog vragen en/of opmerkingen heeft kan altijd terecht bij ons emailadres, info@quined.nl, waar ondergetekende klaar staat om snel reactie te geven.

Vriendelijke groeten van Frank Quispel, Quined Games
warpozio
Grote Dienaar

Re: Siena

Bericht door warpozio »

orgwan schreef:heeft iemand het al is gespeeld? ik wil het graag testen(en kopen mischien) op het SPSP maar wat info zou leuk zijn
Ik weet niet of je het ondertussen al gespeeld hebt, maar ik bene r niet zo wild van. Een tweede test sessie zijn we zelf na halfverwege gestopt.
Mooi? zeker en vast!!
Leuk? nog niet van overtuigd