Via deze weg hoop ik een groep te kunnen vinden bij welke ik een keer kan ervaren wat het spel nou is. ik loop er al een paar jaar mee rond en heb via horen zeggen een idee van hoe het werkt (en behoorlijk wat rpg ervaring haha). het liefst sluit ik natuurlijk bij een groep in nijmegen of directe omgeving aan, maar verder weg is ook bespreekbaar.
een korte beschrijving over mezelf; rustig, nieuwsgierig, competetief en fantasrijk.
D&D groep gezocht nijmegen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
catreaver
- Uno
-
Shak
- Sojaboon
Re: D&D groep gezocht nijmegen
Hi CAT,
Ik en wat vrienden zijn recent begonnen met onze eerste d&d campaign ooit (in nijmegen duckenburg) dit ging niet zo super maar van de fouten hebben we geleerd komende weekend gaan we een nieuwe poging doen met de campaign Princess of the Apocalypse.
Nou dan een reactie op jou vraag in princiepen is een groep van 4 juist perfect des te meer mensen het steeds moeilijker word om alles bij te houden en word het simpel weg gewoon een zooitje.
Ik zal komende zaterdag het met mijn vrienden er overhebben en kijken wat zij er van vinden dan zou je misschien volgende sessie mee kunnen doen dat 1-2 weken daarna zal plaatsvinden.
Wel even checken de leeftijd van onze groep is plus minus 21-27 dus het zou handig zijn om je leeftijd te weten de bedoeling is ook als onze groep blijvend is of je elke week of elke 2 weken op een zaterdag kan meedoen.
Gr Antar
Ik en wat vrienden zijn recent begonnen met onze eerste d&d campaign ooit (in nijmegen duckenburg) dit ging niet zo super maar van de fouten hebben we geleerd komende weekend gaan we een nieuwe poging doen met de campaign Princess of the Apocalypse.
Nou dan een reactie op jou vraag in princiepen is een groep van 4 juist perfect des te meer mensen het steeds moeilijker word om alles bij te houden en word het simpel weg gewoon een zooitje.
Ik zal komende zaterdag het met mijn vrienden er overhebben en kijken wat zij er van vinden dan zou je misschien volgende sessie mee kunnen doen dat 1-2 weken daarna zal plaatsvinden.
Wel even checken de leeftijd van onze groep is plus minus 21-27 dus het zou handig zijn om je leeftijd te weten de bedoeling is ook als onze groep blijvend is of je elke week of elke 2 weken op een zaterdag kan meedoen.
Gr Antar
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Spelen jullie naast D&D nog iets anders? Woon namelijk in Zwanenveld en speel o.a. Descent en mansions of madness.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Shak
- Sojaboon
Op het moment is d&d de focus na 2-3 campaigns ben ik zelf wel van plan om andre rollenspellen uit te proberen zoals shadowrunner etc.
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Ik ben niet geïnteresseerd in rollenspellen, dus zal niet verder hier op doorgaan.
-
Hanzerik
- Uno
Ik bump dit topic omdat ik ook graag in (nog een) groep in de buurt van Nijmegen zoek.