Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ben een leek op ict gebied maar ga het toch vragen. Is het mogelijk dat je je kan registreren op de site en dus een profiel kan aanmaken met je wensenlijst. En dat je melding kan krijgen als er een aanbieding is of als het spel onder een bepaald prijs is die jezelf op/aan kan geven.
Heb je de website www.bordspellen.com er ook bij zitten? Dat is de webshop van never neverland in utrecht waar ik graag kom
Ben een leek op ict gebied maar ga het toch vragen. Is het mogelijk dat je je kan registreren op de site en dus een profiel kan aanmaken met je wensenlijst. En dat je melding kan krijgen als er een aanbieding is of als het spel onder een bepaald prijs is die jezelf op/aan kan geven.
Heb je de website http://www.bordspellen.com er ook bij zitten? Dat is de webshop van never neverland in utrecht waar ik graag kom
Toevallig ben ik vandaag druk bezig geweest met accounts kunnen aanmaken op de site met Facebook.
Zodat je gewoon kan inloggen met je FB account. Hiernaast zal er ook een inlog en inschrijf manier zijn voor onze niet FB mensen
Zodra deze functionaliteit er is kunnen we door gaan met persoonsgebonden functionaliteit wensenlijsten prijs alerts etc. Hoop dit aankomende week te kunnen realiseren
Super handig, en leuk wat je allemaal aan het maken bent!
Ik vind zelf data analyse/visualisatie zeer interessant, en aangezien je steeds meer data van de spellen hebt, vroeg ik me af wat je allemaal gaat laten zien (alleen de min/max prijs door de tijd, of nog meer, voorbeeld: https://cainesap.shinyapps.io/boardgamegeek/ )
Je kan je nu ook inschrijven/registreren op de http://www.bordspellenvergelijken.nl/
Wat heb je er aan???
Je kan nu per spel een Prijs Alert instellen vervolgens wordt er een lijst opgebouwd onder het kopje "Prijs alerts" waar je kan zien of je al kan kopen voor jouw voorgesteld prijs bij een van de webshops.
De app moet nog even wachten, even kijken of dit me lukt en niet al te veel tijd gaat kosten, ik wil in eerste instantie gewoon de site optimaliseren met goeie ideeën!!!
Je moet op de een of andere manier zorgen dat dezelfde games bij elkaar horen.
Kijk een snaar mage Knight Shades of Tezla. Staat 4 maal in je database omdat hij steeds net wat anders heet ; expansion, EN, uitbreiding, enz
Geeft echt een puinhoop bij instellen prijs-allerts.
We houden nu ook geschiedenis bij van prijzen, zodra je op een spel klikt zie je het verloop van de aanbieders wat ze doen met hun prijzen. Best handig
Ik ben nu ook bezig met de grootste verschillen pagina, is een spel op een dag met meer dan 10% gezakt in prijs dan komt deze op een apartje koopje pagina te staan hoop deze functionaliteit deze week nog af te ronden!!
Zodra ik hiermee klaar ben ga ik kijken of ik spellen beter kan matchen kwa namen zodat een bepaald spel niet op 4 verschillende manier in de database komen te staan.
spellenclubapeldoorn schreef:We houden nu ook geschiedenis bij van prijzen, zodra je op een spel klikt zie je het verloop van de aanbieders wat ze doen met hun prijzen. Best handig
Ik ben nu ook bezig met de grootste verschillen pagina, is een spel op een dag met meer dan 10% gezakt in prijs dan komt deze op een apartje koopje pagina te staan hoop deze functionaliteit deze week nog af te ronden!!
Zodra ik hiermee klaar ben ga ik kijken of ik spellen beter kan matchen kwa namen zodat een bepaald spel niet op 4 verschillende manier in de database komen te staan.
Kan Amazon.de er ook bij? Die zijn vaak erg voordelig EN hebben lage (of geen) verzendkosten. Dit betreft in de regel wel Duitstalige spellen (behalve Pegasus, die is in de regel tweetalig (EN/DE)). Aangezien veel spellen tegenwoordig taalonafhankelijk zijn, zou dat m.i. voor veel spelers geen belemmering zijn.
DeKerstman schreef:Kan Amazon.de er ook bij? Die zijn vaak erg voordelig EN hebben lage (of geen) verzendkosten. Dit betreft in de regel wel Duitstalige spellen (behalve Pegasus, die is in de regel tweetalig (EN/DE)). Aangezien veel spellen tegenwoordig taalonafhankelijk zijn, zou dat m.i. voor veel spelers geen belemmering zijn.
Ik zal eens gaan kijken of dit een optie is en dan bestaande spellen tegenover amazon te zetten want amazon.de leegtrekken is geen optie