bordspellenvergelijken.nl

Heb je een leuk onderwerp over spellen wat nergens lijkt te passen?
Hier kun je het kwijt.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

aicirtap
Critico

Re: prijzen/aanbod/beschikbaarheid vergelijken

Bericht door aicirtap »

Ziet er goed uit.

Ben een leek op ict gebied maar ga het toch vragen. Is het mogelijk dat je je kan registreren op de site en dus een profiel kan aanmaken met je wensenlijst. En dat je melding kan krijgen als er een aanbieding is of als het spel onder een bepaald prijs is die jezelf op/aan kan geven.

Heb je de website www.bordspellen.com er ook bij zitten? Dat is de webshop van never neverland in utrecht waar ik graag kom ;)
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Bericht door spellenclubapeldoorn »

aicirtap schreef:Ziet er goed uit.

Ben een leek op ict gebied maar ga het toch vragen. Is het mogelijk dat je je kan registreren op de site en dus een profiel kan aanmaken met je wensenlijst. En dat je melding kan krijgen als er een aanbieding is of als het spel onder een bepaald prijs is die jezelf op/aan kan geven.

Heb je de website http://www.bordspellen.com er ook bij zitten? Dat is de webshop van never neverland in utrecht waar ik graag kom ;)
Toevallig ben ik vandaag druk bezig geweest met accounts kunnen aanmaken op de site met Facebook.
Zodat je gewoon kan inloggen met je FB account. Hiernaast zal er ook een inlog en inschrijf manier zijn voor onze niet FB mensen ;-)

Zodra deze functionaliteit er is kunnen we door gaan met persoonsgebonden functionaliteit wensenlijsten prijs alerts etc. Hoop dit aankomende week te kunnen realiseren ;-)
BorisK
Garnaal

Bericht door BorisK »

Super handig, en leuk wat je allemaal aan het maken bent!

Ik vind zelf data analyse/visualisatie zeer interessant, en aangezien je steeds meer data van de spellen hebt, vroeg ik me af wat je allemaal gaat laten zien (alleen de min/max prijs door de tijd, of nog meer, voorbeeld: https://cainesap.shinyapps.io/boardgamegeek/ )
Afbeelding
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Je kan je nu ook inschrijven/registreren op de http://www.bordspellenvergelijken.nl/
Wat heb je er aan???
Je kan nu per spel een Prijs Alert instellen vervolgens wordt er een lijst opgebouwd onder het kopje "Prijs alerts" waar je kan zien of je al kan kopen voor jouw voorgesteld prijs bij een van de webshops.

De app moet nog even wachten, even kijken of dit me lukt en niet al te veel tijd gaat kosten, ik wil in eerste instantie gewoon de site optimaliseren met goeie ideeën!!!
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Ik blijf er wijzen.

Top 10 grootste prijsdalers afgelopen 48 uur. Of 24. Of zoiets. Geeft ons de mogelijkheid koopjes te vinden.
Afbeelding
spellenclubapeldoorn
Phoenix

maartend schreef:Ik blijf er wijzen.

Top 10 grootste prijsdalers afgelopen 48 uur. Of 24. Of zoiets. Geeft ons de mogelijkheid koopjes te vinden.

Ja ja dat is mijn volgende ;-) zal laten weten als ie klaar is!
Petfles
Rooster Booster

Bericht door Petfles »

Misschien is het een idee om www.archonia.com ook toe te voegen? Heb daar wel wat degelijke prijzen gezien in ieder geval.
Afbeelding
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Je moet op de een of andere manier zorgen dat dezelfde games bij elkaar horen.
Kijk een snaar mage Knight Shades of Tezla. Staat 4 maal in je database omdat hij steeds net wat anders heet ; expansion, EN, uitbreiding, enz

Geeft echt een puinhoop bij instellen prijs-allerts.
Afbeelding
spellenclubapeldoorn
Phoenix

We houden nu ook geschiedenis bij van prijzen, zodra je op een spel klikt zie je het verloop van de aanbieders wat ze doen met hun prijzen. Best handig ;-)

Ik ben nu ook bezig met de grootste verschillen pagina, is een spel op een dag met meer dan 10% gezakt in prijs dan komt deze op een apartje koopje pagina te staan hoop deze functionaliteit deze week nog af te ronden!!

Zodra ik hiermee klaar ben ga ik kijken of ik spellen beter kan matchen kwa namen zodat een bepaald spel niet op 4 verschillende manier in de database komen te staan.
maartend
Critico

Bericht door maartend »

spellenclubapeldoorn schreef:We houden nu ook geschiedenis bij van prijzen, zodra je op een spel klikt zie je het verloop van de aanbieders wat ze doen met hun prijzen. Best handig ;-)

Ik ben nu ook bezig met de grootste verschillen pagina, is een spel op een dag met meer dan 10% gezakt in prijs dan komt deze op een apartje koopje pagina te staan hoop deze functionaliteit deze week nog af te ronden!!

Zodra ik hiermee klaar ben ga ik kijken of ik spellen beter kan matchen kwa namen zodat een bepaald spel niet op 4 verschillende manier in de database komen te staan.
Jee, lijkt mijn vragenlijstje wel. Geweldig.
Afbeelding
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Als ik inlog en mijn prijsallerts wil opvragen krijg ik een foutmelding en zie ik mijn prijsallerts niet.
Afbeelding
JensVerwaest
Party Animal

Bericht door JensVerwaest »

Kan je Sheepgames.be toevoegen?
Afbeelding
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Outpost.be
Thebrassman.be
Spelgezel.be
toegevoegd aan de site
DeKerstman
El Capitan

Bericht door DeKerstman »

Kan Amazon.de er ook bij? Die zijn vaak erg voordelig EN hebben lage (of geen) verzendkosten. Dit betreft in de regel wel Duitstalige spellen (behalve Pegasus, die is in de regel tweetalig (EN/DE)). Aangezien veel spellen tegenwoordig taalonafhankelijk zijn, zou dat m.i. voor veel spelers geen belemmering zijn.
Afbeelding
spellenclubapeldoorn
Phoenix

DeKerstman schreef:Kan Amazon.de er ook bij? Die zijn vaak erg voordelig EN hebben lage (of geen) verzendkosten. Dit betreft in de regel wel Duitstalige spellen (behalve Pegasus, die is in de regel tweetalig (EN/DE)). Aangezien veel spellen tegenwoordig taalonafhankelijk zijn, zou dat m.i. voor veel spelers geen belemmering zijn.
Ik zal eens gaan kijken of dit een optie is en dan bestaande spellen tegenover amazon te zetten want amazon.de leegtrekken is geen optie :-D