Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Nadat vorige week bordspelmania haar eerste lustrum vierde is vandaag een tweede mijlpaal bereikt. Het oorspronkelijke spellenspektakel-forum, waaruit bordspelmania is voortgekomen is vandaag precies 10 jaar geleden gelanceerd.
Er zijn nog heel wat gebruikers van "het eerste uur" actief op bordspelmania, dus bij deze wil ik die ook feliciteren met hun 10-jarig "lidmaatschap".
Klik in het menu op zoeken > leden en je ziet de leden op volgorde van aanmelding. Speciaal voor de gelegenheid heb ik nu ook met mijn oorspronkelijke account ingelogd.
Ik had in die dagen bijna twee weken nodig om het nieuwe forum te ontdekken en overtuigd te raken om te registreren.
Geweldig om nog eens door die lijst van gebruikers te bladeren. Daarbij zie ik heel wat namen van bekende en minder bekende forumgebruikers die vandaag nog actief zijn. Drie vrienden die na elkaar, op dezelfde dag binnen het uur registreerden. Maar ook namen van leden die al geruime tijd niet meer langs komen op het forum, maar die, omwille van hun originele naamkeuze, vandaag nog vertrouwd klinken. Sommige uitgevers waren er al vroeg bij. Nog verder in de lijst zie ik een gebruikersnaam die me bekend klinkt als Nederlandse eenmansband. Is er een verband?
Dierik schreef:
Ik zie dat van de eerste 10 leden er 2 zijn die dit jaar nog ingelogd zijn geweest waarbij nr. 6 Vogeltje zelfs deze week nog actie was hier.
Lol, nooit geweten dat ik zo snel was met aanmelden.
Piet schreef:Nog enkele vertrouwde namen bij de eerste 50 aanmelders: Erwin, Duiker (die toen nog Duikertje was), Tamara, Kire, Musti, syroit... en BasL en Piet.
Tja, wij waren toen al te oud voor Erwintje en Pietje.
Volgens mij had ik ook een account op het Spellenspektakelforum, maar ben eerst via plaza weer hier terechtgekomen.
Veel namen ken ik ook van het oude kolonistenforum, dat volgens mij ook nog steeds bestaat...