[IOS/Android]Board Game Stats

Bord- en kaartspellen voor op je PC & apps voor je smartphone

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Distefano
Team Bordspelmania

Re: Board Game Stats is beschikbaar in de iPhone App Store

Bericht door Distefano »

Is het ook mogelijk om een dubbel gelogde play te verwijderen?
Ik heb al van alles geprobeerd maar het is me nog niet gelukt. De app is nieuw voor me dus daar kan het ook aan liggen.

Groeten,

Stefan
Suzan
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Suzan »

Distefano schreef:Is het ook mogelijk om een dubbel gelogde play te verwijderen?
Ik heb al van alles geprobeerd maar het is me nog niet gelukt. De app is nieuw voor me dus daar kan het ook aan liggen.

Groeten,

Stefan
Hoi Stefan,

Ja, die kan je verwijderen. In de lijst met plays kan je over de play swipen. Dan komt er rechts een knop 'Delete' te voorschijn.

Bevalt de app verder?

Groet,
Suzan
Caesar!
Jakkiebak!

Bericht door Caesar! »

Versie 1.7 van Board Game Stats is naar Apple verstuurd. Het kan dan nog 1 tot 2 weken duren voordat hij beschikbaar komt.

De versie bevat als belangrijkste onderdelen:
- mogelijkheid met anonieme spelers te werken die niet meetellen in de statistieken
- mogelijkheid om automatisch naar BGG te posten
- zoek velden voor spelers en spellen
- meer instellingen voor het gebruik van foto's
Distefano
Team Bordspelmania

Bericht door Distefano »

Suzan schreef:
Hoi Stefan,

Ja, die kan je verwijderen. In de lijst met plays kan je over de play swipen. Dan komt er rechts een knop 'Delete' te voorschijn.

Bevalt de app verder?

Groet,
Suzan
Hallo Suzan,

Bedankt voor de snelle reactie. Ja de app bevalt prima. Het swipen had ik nog niet geprobeerd.
Ook het synchroniseren naar BGG bevalt me goed.

Groeten,

Stefan
missiloon
Munchkin

Bericht door missiloon »

Ik heb weer eens wat raars hoor, maar kan niet vinden waar het fout gaat.

Gister een spellendagje met Suzanne24, in mijn app staat bij zo goed als elk spel (om de 2 spellen met haar zoontje na waarbij ze samen speelde) Suzanne erbij, inclusief een score. Ik zit ook niets raars in haar stats.

Echter valt me net per toeval op dat op bgg Suzanne nergens als player erbij staat en ik volgens bgg wel bij Suzanne heb gespeeld maar vooral solo en met haar zoontje, terwijl ze er tch echt de hele dag bij was :P

Waar gaat het mis en hoe los ik dit op ?

EDIT: Het probleem gevonden, ik weet niet waarom maar bij mij sinds een play van 26 augustus verschijnen players waarbij ik smileys heb staan ineens niet op bgg, voor die tijd wel.
Afbeelding
Caesar!
Jakkiebak!

Bericht door Caesar! »

Board Game Stats 1.7 is nu beschikbaar in de App Store!
chevalric
PIONier

Bericht door chevalric »

Ik gebruik de app nu sinds het begin van dit jaar en vind het leuk om de informatie bij te houden op deze manier. Het werkt echt soepel! Dus even mijn complimenten voor al het harde werk :)

Je verdient :ster: :ster: :ster: :ster: :ster:!
Afbeelding
kronickell
Matroos

Bericht door kronickell »

Hey,

Eerst en vooral een dikke pluim voor deze app :thumbup: . Dit was helemaal wat ik zocht. Ik gebruik de app nu al een tijdje en ben héél tevreden.

Wat ik wel nog een leuke toevoeging zou vinden is een pauzeknop. Dat de app nu bijhoudt hoelang geleden ik een spel ben beginnen registreren is al heel gemakkelijk, maar soms valt het voor dat ik een spel niet in één stuk door speel, maar onderbreek.

Een pauzeknop zou op dat moment handig van pas komen en toelaten de effectieve speelduur te registreren. Misschien kan men dan ook meerdere spellen tegelijk loggen?

Zou het trouwens mogelijk zijn om de speelduur automatisch te loggen (dus zonder manuele tussenkomst, gewoon op basis van "start van de registratie")?

Alleszins :ster: :ster: :ster: :ster: :ster: voor deze app!
Caesar!
Jakkiebak!

Bericht door Caesar! »

kronickell schreef:Hey,

Eerst en vooral een dikke pluim voor deze app :thumbup: . Dit was helemaal wat ik zocht. Ik gebruik de app nu al een tijdje en ben héél tevreden.

Wat ik wel nog een leuke toevoeging zou vinden is een pauzeknop. Dat de app nu bijhoudt hoelang geleden ik een spel ben beginnen registreren is al heel gemakkelijk, maar soms valt het voor dat ik een spel niet in één stuk door speel, maar onderbreek.

Een pauzeknop zou op dat moment handig van pas komen en toelaten de effectieve speelduur te registreren. Misschien kan men dan ook meerdere spellen tegelijk loggen?

Zou het trouwens mogelijk zijn om de speelduur automatisch te loggen (dus zonder manuele tussenkomst, gewoon op basis van "start van de registratie")?

Alleszins :ster: :ster: :ster: :ster: :ster: voor deze app!
Dank voor je positieve reactie en suggesties! Ik heb al best een lange lijst met feature requests, en loop ze langzaam af :)
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door mazinho »

Kunnen we net als ING dat doen samenwerken over de volgorde van de features. Gebruikers en app-bouwer samen laten werken zodat de meest gewilde features als eerste aangeboden kunnen worden?
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Caesar!
Jakkiebak!

Bericht door Caesar! »

mazinho schreef:Kunnen we net als ING dat doen samenwerken over de volgorde van de features. Gebruikers en app-bouwer samen laten werken zodat de meest gewilde features als eerste aangeboden kunnen worden?
Het meest gevraagde wordt inderdaad het eerst gebouwd. Of wat ik zelf mis in het dagelijkse gebruik. Er is op BoardGameGeek een guild waar een ieder een voorkeur of ideeën kan aangeven: https://www.boardgamegeek.com/guild/view/2246
missiloon
Munchkin

Bericht door missiloon »

Vraagje, soms is er op bgg niet de juiste comment komen te staan maar een code zoals " [4E6E9080-A107-444A-84ED-F768C5635D6F] " is dit omdat je te snel op uploaden naar bgg klikt nadat je de comment hebt geschreven of ligt het ergens anders aan?
Afbeelding
Caesar!
Jakkiebak!

Bericht door Caesar! »

missiloon schreef:Vraagje, soms is er op bgg niet de juiste comment komen te staan maar een code zoals " [4E6E9080-A107-444A-84ED-F768C5635D6F] " is dit omdat je te snel op uploaden naar bgg klikt nadat je de comment hebt geschreven of ligt het ergens anders aan?
Dit gebeurt als het plaatsen op BGG niet goed afgerond kon worden. Het spel is dan waarschijnlijk ook niet goed geplaatst, en als je nog een poging doet of hebt gedaan zou het er zelfs twee keer op kunnen komen te staan. Als dat zo is, kun je de versie met die code het commentaar gewoon weggooien op BGG.
missiloon
Munchkin

Bericht door missiloon »

Caesar! schreef:
missiloon schreef:Vraagje, soms is er op bgg niet de juiste comment komen te staan maar een code zoals " [4E6E9080-A107-444A-84ED-F768C5635D6F] " is dit omdat je te snel op uploaden naar bgg klikt nadat je de comment hebt geschreven of ligt het ergens anders aan?
Dit gebeurt als het plaatsen op BGG niet goed afgerond kon worden. Het spel is dan waarschijnlijk ook niet goed geplaatst, en als je nog een poging doet of hebt gedaan zou het er zelfs twee keer op kunnen komen te staan. Als dat zo is, kun je de versie met die code het commentaar gewoon weggooien op BGG.
Maar er is dus niets wat ik kan doen om te voorkomen dat het fout gaat met plaatsen?
Afbeelding
Caesar!
Jakkiebak!

Bericht door Caesar! »

missiloon schreef:
Caesar! schreef:
Maar er is dus niets wat ik kan doen om te voorkomen dat het fout gaat met plaatsen?
Nee, het zou gewoon moeten werken :wink:
Komt het vaak voor bij jou dan? En je hebt wel de laatste versie van Board Game Stats?