Op woensdag 30 december organiseert Spelgroep Phoenix een speldag ter afsluiting van het jaar 2009. Onder het genot van oliebollen, wafels en andere versnaperingen kan er vanaf 12.00-24.00 worden gespeeld en wordt er vooruit gekeken naar het nieuwe jaar.
Tijdens de speldag zijn liefhebbers van spellen van 4 – 114 jaar van harte welkom om één of meer spelletje mee te komen spelen.
De speldag wordt gehouden in Buurtcentrum 't Spoortje, Bernhardkade 40, Leiden. Voor verdere informatie zie www.spelgroepphoenix.nl. Entree is EUR 1,50 per persoon.
Speldag Spelgroep Phoenix 30 december
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Speldag Spelgroep Phoenix 30 december
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Wie gaan hier naar toe?
Ik ga namelijk wel en misschien kunnen er wat spel afspraken gemaakt worden. Bijvoorbeeld ik zou Wallenstein wel eens willen spelen ( ik heb er een thuis maar nog niet gespeeld). Rise of Empires en Endeavor (neem ik ook mee) wellicht zijn hier gegadigden voor om dit te spelen?
Ik ga namelijk wel en misschien kunnen er wat spel afspraken gemaakt worden. Bijvoorbeeld ik zou Wallenstein wel eens willen spelen ( ik heb er een thuis maar nog niet gespeeld). Rise of Empires en Endeavor (neem ik ook mee) wellicht zijn hier gegadigden voor om dit te spelen?