Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
pleunie.william schreef:Ik heb op Spiel van 2 medewerkers van 999-Games gehoord, dat de kans erg klein is dat dit spel bij 999-Games uitkomt. Aangezien de Glasstraat ook van Feuerland Spiele is, zal hij eerder aan White Goblin Games worden aangeboden.
Er staat nu iets anders op de site van 999-Games !
Dit jaar komt 999 Games met nog een spel van Rosenberg op de markt: Fields of Arle. Dit glorieuze spel voor 1-2 spelers is geïnspireerd op het dorpje waar Uwe is opgegroeid. Onder welke naam 999 Games dit spel zal uitbrengen, is nog niet bekend, maar daarover binnenkort meer..
Deze beslissing zal 999 Games met de liefhebberspet op hebben genomen. Dit lijkt me commercieel een veel minder interessante titel dan bijv. Patchwork. Mooi dat 999 Games ook zulke bijzondere projecten blijft doen. Waardeer ik zeer van ze.
Erwin schreef:Deze beslissing zal 999 Games met de liefhebberspet op hebben genomen. Dit lijkt me commercieel een veel minder interessante titel dan bijv. Patchwork. Mooi dat 999 Games ook zulke bijzondere projecten blijft doen. Waardeer ik zeer van ze.
Hopelijk kunnen ze het ook voor mooie prijs aanbieden! Heb zelf de Engelse versie direct op spiel gekocht om dat ik niet verwachtte dat 999-games dit ging uitgeven!
Verzonden vanaf mijn iPhone 5S
met behulp van Tapatalk
Zeker goed nieuws!
Zo zie je maar dat het qua uitbrengen van spellen met een Nederlands label speculeren blijft totdat de uitgever zelf met berichtgeving komt.