SAMARA ("Worker Timetrack" spel)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Petfles
- Rooster Booster
Re: SAMARA ("Worker Timetrack" spel)
Leuk dat er zoveel stretch goals zijn gehaald, gefeliciteerd Corné!
Labels:
-
Flash
- Wu Feng
Dat is inderdaad 48 uur van tevoren.The Iced One schreef:Dat weet ik, maar ik ging ervanuit dat dat toch een dag of 2 op voorhand was. Als dat inderdaad maar een paar uur op voorhand is zou dat een verklaring kunnen zijn.BibKamp318 schreef:Je kan op KS aanduiden dat je een reminder krijgt net voor het aflopen van de campagne: dat blijken nogal wat geinteresseerden te doen die dan op het laatste nipperke instappen.
Dirk heeft hem overigens ook besteld, dus meer dan genoeg speelkansen.![]()
Duurt ook niet zo lang (volgens de doos tenminste...) en kan met 5 spelers, heeft dus veel kans om vaak op tafel te komen
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Klopt, ik gebruik die vrij vaak. Je krijgt op je email een mailtje dat de laatste 48 uur zijn ingegaan.Flash schreef:Dat is inderdaad 48 uur van tevoren.The Iced One schreef:Dat weet ik, maar ik ging ervanuit dat dat toch een dag of 2 op voorhand was. Als dat inderdaad maar een paar uur op voorhand is zou dat een verklaring kunnen zijn.BibKamp318 schreef:Je kan op KS aanduiden dat je een reminder krijgt net voor het aflopen van de campagne: dat blijken nogal wat geinteresseerden te doen die dan op het laatste nipperke instappen.
Duurt ook niet zo lang (volgens de doos tenminste...) en kan met 5 spelers, heeft dus veel kans om vaak op tafel te komen
Heel handig als je wat wil afwachten ivm stretch goals enz... Dat is voor mij één van de redenen om eventueel te backen
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Ik had dit ook gedaan, maar bleek niet nodig door een coöperatie die werd opgestelddirk schreef:Klopt, ik gebruik die vrij vaak. Je krijgt op je email een mailtje dat de laatste 48 uur zijn ingegaan.Flash schreef:Dat is inderdaad 48 uur van tevoren.The Iced One schreef:Dat weet ik, maar ik ging ervanuit dat dat toch een dag of 2 op voorhand was. Als dat inderdaad maar een paar uur op voorhand is zou dat een verklaring kunnen zijn.BibKamp318 schreef:Je kan op KS aanduiden dat je een reminder krijgt net voor het aflopen van de campagne: dat blijken nogal wat geinteresseerden te doen die dan op het laatste nipperke instappen.
Heel handig als je wat wil afwachten ivm stretch goals enz... Dat is voor mij één van de redenen om eventueel te backen
-
Cwali
- Uitgever
Inmiddels zijn alle files gemaakt, zijn delen gedrukt en wordt het verwerkt zodat het spel later deze maand ingepakt kan worden. Zie hieronder prepress-plaatjes van de meeste (niet alle) onderdelen. Kleuren en resolutie kloppen in deze plaatjes niet altijd, in het echt is het mooier, en waar iets scheef oogt is dat in de finale files nog aangepast.
-
Cwali
- Uitgever
Maximaal 10 bijlages per bericht. Dan hier de speldoos-files.
-
terjul
- Burgemeester
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Hoi Corné,
Leuk dat je dit met ons deelt. Succes met de assemblage (maar dat zal vast lukken, bij jou is 'factory fun' immers vanzelfsprekend).
Leuk dat je dit met ons deelt. Succes met de assemblage (maar dat zal vast lukken, bij jou is 'factory fun' immers vanzelfsprekend).
-
Elsje07
- El Capitan
-
Cwali
- Uitgever
Zaterdag bij Ducosim demonstreer ik het Factory Funner prototype, wat momenteel in crowdfund is. Ieder die Nauru had ingevuld bij deelname aan de Samara crowdfund, kan zijn/haar spel(len) daar (in Amersfoort, de Flint) al ophalen (ipv. op de Essen-beurs). Laat me dit svp weten, dan weet ik beter wat ik mee moet nemen.
De verkoop start nog niet. Dat start op de Essen-beurs, als hopelijk de verzonden spellen door alle backers ontvangen zijn. In de afgelopen dagen voor en na het weekend, en vandaag en misschien morgen nog een resterend deel, is/wordt alles verzonden. Bovenste foto: Stansbladen en ander materiaal van basisspel en de Expansie-set (de behaalde stretch goals). Onderste foto: Partij gespeeld in Duitsland (te zien aan de Duitstalige kant van het tijdspoor).
De verkoop start nog niet. Dat start op de Essen-beurs, als hopelijk de verzonden spellen door alle backers ontvangen zijn. In de afgelopen dagen voor en na het weekend, en vandaag en misschien morgen nog een resterend deel, is/wordt alles verzonden. Bovenste foto: Stansbladen en ander materiaal van basisspel en de Expansie-set (de behaalde stretch goals). Onderste foto: Partij gespeeld in Duitsland (te zien aan de Duitstalige kant van het tijdspoor).
-
Dirk_M
- Party Animal
Leuk! Ik kom hem zeker proberen zaterdag. Ook een supersnelle productie trouwens! Kan hem helaas niet direct meenemen, ik had geen Nauru ingevuld 
-
Cwali
- Uitgever
Het is/wordt vanuit Duitsland getuurd. Met een beetje geluk heb je het voor zaterdag al.Dirk_M schreef:Leuk! Ik kom hem zeker proberen zaterdag. Ook een supersnelle productie trouwens! Kan hem helaas niet direct meenemen, ik had geen Nauru ingevuld
-
terjul
- Burgemeester
Ik ben zaterdag op Ducosim maar heb echt geen idee of ik Nauru heb ingevuld?
Ik ga waarschijnlijk niet naar Essen en zou ik het spel alsnog zaterdag mee kunnen nemen, denk je?
Dat zou echt fijn zijn
Ik ga waarschijnlijk niet naar Essen en zou ik het spel alsnog zaterdag mee kunnen nemen, denk je?
Dat zou echt fijn zijn
-
Cwali
- Uitgever
Ik dacht dat je Julia heet? Maar als je Elena heet, dan krijg je het spel thuis.terjul schreef:Ik ben zaterdag op Ducosim maar heb echt geen idee of ik Nauru heb ingevuld?
Dat zou echt fijn zijn
-
terjul
- Burgemeester
Hihi, dit klinkt echt heel grappig, maar.... ik heet Julia en geen Elena en dus krijg ik mijn spel niet thuis... Maar waar dan?Cwali schreef:Ik dacht dat je Julia heet? Maar als je Elena heet, dan krijg je het spel thuis.terjul schreef:Ik ben zaterdag op Ducosim maar heb echt geen idee of ik Nauru heb ingevuld?
Dat zou echt fijn zijn