Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bored Gaymer schreef:Misschien ligt het aan mij, maar ik vind de meeste prijzen toch wel schokkend hoog en gewoon tegen absurde MSRP.
Oorzaak: het kost een bak geld om de spellen en het personeel van de VS naar Duitsland te verschepen, de standhuur en andere kosten ter plaatse zijn ook niet mals en de wisselkoers zal ook een handje helpen.
Prijzen die op de BBG Previeuw lijst staan komen niet altijd overeen met de prijzen die je op de beurs zult aantreffen. Waar de prijzen op gebaseerd zijn weet ik ook niet. Bij uitgevers als Days of Wonder kloppen deze prijzen vaak dan weer wel.
Is er ook al iets van een overzicht waar je (gratis) promo's/gooiden en freebies kunt vinden? Vorig jaar zag ik het hier op het forum, maar kan het nergens vinden.
Zzinderella schreef:Is er ook al iets van een overzicht waar je (gratis) promo's/gooiden en freebies kunt vinden? Vorig jaar zag ik het hier op het forum, maar kan het nergens vinden.
Zzinderella schreef:Is er ook al iets van een overzicht waar je (gratis) promo's/gooiden en freebies kunt vinden? Vorig jaar zag ik het hier op het forum, maar kan het nergens vinden.
zodiak schreef:Er is ergens een plattegrond op A3 beschikbaar waarop ook de standhouders genoteerd staan. Dit is niet van Spiel zelf. Weet iemand deze te vinden?
zodiak schreef:Er is ergens een plattegrond op A3 beschikbaar waarop ook de standhouders genoteerd staan. Dit is niet van Spiel zelf. Weet iemand deze te vinden?