Groep gezocht in Tilburg

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

easytarget
PIONier

Groep gezocht in Tilburg

Bericht door easytarget »

Ik speel al jaren RPGs van allerlei soorten, maar de laatste tijd kan mijn groepje maar heel sporadisch bij elkaar komen. Ik zoek daarom een groepje spelers in Tilburg die wat regelmatiger spelen. Ik kan me als speler aansluiten bij een bestaand groepje, maar ik kan eventueel ook GMen met een nieuwe groep.

Ik ben zelf geïnteresseerd in heel wat RPGs. Ik heb GM ervaring met onder andere Savage Worlds, verschillende Fate varianten, Dying Earth RPG, Feng Shui 2, en heel lang geleden ook MERP en GURPS. Er zijn ook nog heel wat RPGs die ik wil uitproberen: 13th Age (D&D variant), Trail of Cthulhu, Hillfolk (Drama System), Ashen Stars, Gaean Reach RPG. Daar komen steeds nieuwe bij. :)

Dus als je wilt RPGen in Tilburg als losse speler of al een groepje kent die een speler zoekt, laat me iets horen aub!

For English speakers: Speaking English wouldn't be a problem. Looking for a group as a player or GM in Tilburg, or to form new group. Let me know if you're interested!
easytarget
PIONier

Re: Groep gezocht in Tilburg

Bericht door easytarget »

Een update: we hebben ondertussen 2 mensen naast mezelf als GM, het systeem wordt waarschijnlijk 13th age (D&D variant). We zoeken er graag nog wat geïnteresseerden bij!