Essen Spiel: betalen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
wennepen
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Blije Bordspeler
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Essen Spiel: betalen
Even een wellicht stomme vraag van deze first time Essen ganger: moet je een stapel cash meenemen of kun je bij de booths ook pinnen? Ik verwacht het eerste, maar check het toch even.
Bedankt voo jullie reactie!
Bedankt voo jullie reactie!
Labels:
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
Re: Essen Spiel: betalen
Cash. Er is een automaat aan de ingang.
Kleingeld wordt geapprecieerd. Onze 2€ stukken werden warm onthaald vorig jaar.
Kleingeld wordt geapprecieerd. Onze 2€ stukken werden warm onthaald vorig jaar.
-
fonteintje
- Grote Dienaar
maar ik zou toch niet in de wachtrij willen staan.vdbmalmsteen schreef:Cash. Er is een automaat aan de ingang.
Liever op de beurs rondlopen.
-
Dierik
- Erelid
Met vaak hele lange rijen ervoor, dus zorg zeker voor cash!vdbmalmsteen schreef:Cash. Er is een automaat aan de ingang.
Bij sommige winkels kan je pinnen trouwens, ik weet zo niet meer welke.
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Ik neem ook altijd voldoende cash bij, een vooropgesteld bedrag dat ik niet mag overschrijden plus nog wat extra voor het geval ik me niet aan regel één kan houden

Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
suzanne24
- Geheim Genootschap
dirk schreef:Ik neem ook altijd voldoende cash bij, een vooropgesteld bedrag dat ik niet mag overschrijden plus nog wat extra voor het geval ik me niet aan regel één kan houden![]()
Hahahahaha Dirk ik val om van het lachen.....eindelijk voel ik me begrepen hahaha
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
Renehindriks
- Grote Dienaar
*grijns* Ook ik voel me begrepen en ik bevind me stiekem elk jaar toch weer in de rij voor de geldautomaat..
-
wennepen
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Blije Bordspeler
Bedankt jongens. Wellicht tot in Essen!
-
terjul
- Burgemeester
Hmmm..... gelukkig ben ik niet de enige die zo handeltdirk schreef:Ik neem ook altijd voldoende cash bij, een vooropgesteld bedrag dat ik niet mag overschrijden plus nog wat extra voor het geval ik me niet aan regel één kan houden![]()
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Ik neem ook altijd veel te veel cash geld mee. Mijn stelling is; liever een paar honerd euro mee terug nemen dan één euro te kort komen. Het goede nieuws is namelijk, dat je behalve in Duitsland óók in Nederland mt euro's kan betalen! Het geld dat ik mee terug neem van Spiel kan ik dus gewoon gebruiken om m'n boodschppen van te doen, dus dan betaal ik voor de veranderting eens met cash in plaats van pin. In de rij voor de geldautomaat in Essen is echt zonde van je kostbare tijd.
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
Hoezo een lange rij voor diene éne automaat. Er komt toch maar 160.000 man.Dierik schreef:Met vaak hele lange rijen ervoor, dus zorg zeker voor cash!vdbmalmsteen schreef:Cash. Er is een automaat aan de ingang.
Bij sommige winkels kan je pinnen trouwens, ik weet zo niet meer welke.
-
Dirk_M
- Party Animal
Ik zat eigenlijk te denken één bedrag mee te nemen voor spellen en voor het eten. En als ik dan inzet op heel luxe dineren, kan het altijd nog de Mac worden.suzanne24 schreef:dirk schreef:Ik neem ook altijd voldoende cash bij, een vooropgesteld bedrag dat ik niet mag overschrijden plus nog wat extra voor het geval ik me niet aan regel één kan houden![]()
Hahahahaha Dirk ik val om van het lachen.....eindelijk voel ik me begrepen hahaha
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Eten ???????Dirk_M schreef:Ik zat eigenlijk te denken één bedrag mee te nemen voor spellen en voor het eten. En als ik dan inzet op heel luxe dineren, kan het altijd nog de Mac worden.suzanne24 schreef:dirk schreef:Ik neem ook altijd voldoende cash bij, een vooropgesteld bedrag dat ik niet mag overschrijden plus nog wat extra voor het geval ik me niet aan regel één kan houden![]()
Je gaat toch niet naar Essen om te eten zeker ???
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Ik ben er ook één die zichzelf qua eten en drinken die dagen erg verwaarloosd. Mishandeling.
Pinnen doe ik overigens tussen het hotel en de Messe, ergens bij een bank in de Ruttenschneider Strasse. Daar staan ook geen lange rijen, hooguit 1 winkelende bezoeker voor je.
Pinnen doe ik overigens tussen het hotel en de Messe, ergens bij een bank in de Ruttenschneider Strasse. Daar staan ook geen lange rijen, hooguit 1 winkelende bezoeker voor je.
Everybody has the right to play...
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
hahaha... nou sinds paar jaar word hier het avondprogramma ingevuld met gewoon lekker eten en gezellig een biertje drinken in de stad !!!
En dat bevalt prima !!
En dat bevalt prima !!