Spellenspektakel 2015 is op 7/8 november 2015 in Eindhoven
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
helena
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spellenspektakel 2015 is op 7/8 november 2015 in Eindhov
+1, ik mis Adriaensen ook, had toch leukere aanbiedingen dan de rode pion. Maar vond het SpSp daarom echt niet minder goed 
Labels:
-
Aras
- Geheim Genootschap
+2helena schreef:+1, ik mis Adriaensen ook, had toch leukere aanbiedingen dan de rode pion. Maar vond het SpSp daarom echt niet minder goed
-
SpSp
- Matroos
Klopt, op zaterdagochtend is dat inderdaad voorgekomen. Al hebben we het de dag erna meteen opgelost, het was erg vervelend en dit gaat zeker niet nog een keer gebeuren!Nautilus schreef:Hopelijk gaat het dit jaar wat beter met het verwerken van de voorverkoop tickets. Vorig jaar stond je een half uur in de rij voordat je naar binnen kon. Kocht je een ticket bij de kassa dan kon je direct doorlopen.
Een aantal uitgevers hebben intussen hun komst definitief bevestigd, dus die kan je binnenkort op de website verwachten. Inclusief lijst met de te demonstreren spellen!
Spellenspektakel
4 & 5 november 2023 - Jaarbeurs Utrecht
https://spellenspektakel.nl/
21 & 22 oktober 2023 - Flanders Expo Gent
https://nl.spellenspektakel.be/
4 & 5 november 2023 - Jaarbeurs Utrecht
https://spellenspektakel.nl/
21 & 22 oktober 2023 - Flanders Expo Gent
https://nl.spellenspektakel.be/
-
Pedro777
- Condottiërre
Aha, leuk om te horen. Dan kan ik mijn beursbezoek wat voorbereidenSpSp schreef: Een aantal uitgevers hebben intussen hun komst definitief bevestigd, dus die kan je binnenkort op de website verwachten. Inclusief lijst met de te demonstreren spellen!
-
jazoe
- Sojaboon
We zijn nog nooit naar Spellenspektakel geweest. We waren ook niet van plan om te gaan, maar het begint te kriebelen... Alleen hebben we 2 kindjes van 6 & 8 jaar die mee zouden gaan. En daar zit vooral de reden waarom we niet gaan. Echter komt de beurs op hun site wel heel kindvriendelijk over.
Kan iemand toelichten wat de "Kinderactiviteiten" in houden?
Het kinderplein? Is dat een afgebakende zone of gewoon een open toegankelijk plein zoals op Zuiderspel? Maw zet je ze af via een ingang? Worden ze geregistreerd? Is er controle op welke kindjes er in en uit gaan?
Maw kunnen wij een paar niet-kinderspellen uit proberen terwijl zij op het plein zitten, zonder dat ik me zorgen moet maken of ze er wel veilig zitten?
Wat zijn de ervaringen van ouders die met hun kindjes van die leeftijd naar Spellenspektakel gaan?
Alvast bedankt voor de info.
Kan iemand toelichten wat de "Kinderactiviteiten" in houden?
Het kinderplein? Is dat een afgebakende zone of gewoon een open toegankelijk plein zoals op Zuiderspel? Maw zet je ze af via een ingang? Worden ze geregistreerd? Is er controle op welke kindjes er in en uit gaan?
Maw kunnen wij een paar niet-kinderspellen uit proberen terwijl zij op het plein zitten, zonder dat ik me zorgen moet maken of ze er wel veilig zitten?
Wat zijn de ervaringen van ouders die met hun kindjes van die leeftijd naar Spellenspektakel gaan?
Alvast bedankt voor de info.
-
Paletti
- Grote Dienaar
Vorig jaar ben ik met mijn zoontje van 4 jaar een hele dag aanwezig geweest op het Spellenspektakel. Er waren meer dan zat kinderspellen te spelen om een hele dag te vullen. Het was super geslaagd. Volgens mij was het kinderplein een afgesloten plein maar daar heb ik geen gebruik gemaakt, behalve dan dat we daar ook een spelletje hebben gespeeld. Het was zo bevallen dat we dit jaar weer gaan
.
-
aicirtap
- Critico
Er is een kinderopvang met een laag hekje er om heen in de hal. Hangt denk van je Kindjes af hoe zoet ze zijn en netjes achter het het hekje blijven. Kindjes kunnen daar spelen en knutselen onder toezicht van een paar dames. Nooit gebruik van gemaakt maar weet wel dat er is. Registratie geen idee of ze dat doen.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
het "kinderplein" op het Spellenspektakel is echt goed geregeld, kinderen vermaken zich daar doorgaans wel een tijdje. Er is ook wel iets van toezicht aanwezig, maar toch zou ik mijn kinderen daar liever niet alleen achterlaten. Dat voelt gewoon niet goed.
Wij houden gewoon rekening met de spellen die we gaan uitproberen, dat dat spellen zijn die kinderen ook leuk vinden. Op de leeftijd van 6 en 8 jaar lukt dat wel, zeker als je thuis wel eens spellen met ze speelt dan kunnen ze doorgaans meer aan dan wat uitgevers op de doos zetten.
Een hele dag is trouwens wel vermoeiend voor kinderen, dus misschien moet je ze toch even op het kinderplein loslaten...
Wat wij ook nog wel eens deden, is opsplitsen, zodat één van de ouders zich even met wat zwaardere spellen kan bezighouden zonder kinderen in de buurt, of met alleen de oudste van de twee. Het jongste kind kan dan ook even iets doen waar de andere zich al te groot voor voelt.
Wij houden gewoon rekening met de spellen die we gaan uitproberen, dat dat spellen zijn die kinderen ook leuk vinden. Op de leeftijd van 6 en 8 jaar lukt dat wel, zeker als je thuis wel eens spellen met ze speelt dan kunnen ze doorgaans meer aan dan wat uitgevers op de doos zetten.
Een hele dag is trouwens wel vermoeiend voor kinderen, dus misschien moet je ze toch even op het kinderplein loslaten...
Wat wij ook nog wel eens deden, is opsplitsen, zodat één van de ouders zich even met wat zwaardere spellen kan bezighouden zonder kinderen in de buurt, of met alleen de oudste van de twee. Het jongste kind kan dan ook even iets doen waar de andere zich al te groot voor voelt.
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
je hebt daar de vrijdag ook over bezig geweest ... ik snap daar weeral nikske van hé.dirk schreef:Ook nog eens een auction erbij ?! Dat wordt gevaarlijk voor mijMoenja schreef:Ik lees ook gewoon mee.
Ik zal vanavond even kijken of ik iets in elkaar kan draaien.
Misschien ook meteen een auction er bij doen?
Neem nu dat ik spellen zou willen verkopen via zo'n auction. Welk zijn de te ondernemen stappen?
-
SkippyNL
- Garnaal
Lees net dat Portal er dit jaar ook weer bij is. Interessant 
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Ze op de auction list zetten met een startprijs erbij en een BIN prijs. BIN staat voor Buy it now, dus als iemand BIN biedt op een spel is hij bereid de bin-prijs te betalen om zeker te zijn dat hij het spel heeft. De startprijs is dan weer de prijs die jij graag minstens zou willen hebben voor dat spel.ozymandias schreef:je hebt daar de vrijdag ook over bezig geweest ... ik snap daar weeral nikske van hé.dirk schreef:Ook nog eens een auction erbij ?! Dat wordt gevaarlijk voor mijMoenja schreef:Ik lees ook gewoon mee.
Ik zal vanavond even kijken of ik iets in elkaar kan draaien.
Misschien ook meteen een auction er bij doen?
Neem nu dat ik spellen zou willen verkopen via zo'n auction. Welk zijn de te ondernemen stappen?
Voor de rest gaat het zoals elke veiling, de hoogste bieder koopt hetgene waarop hij geboden heeft. De bieding stopt op een door de verkoper aangegeven tijdstip, dit kan strikt bepaald zijn maar ook op een random uur ergens op bv 30 oktober, staat altijd aangegeven bij de aanbieding.
En bij deze bieding worden de spellen overgedragen op Spellenspektakel dus je moet wel zien dat je er zeker bent dan
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Dirk_M
- Party Animal
SkippyNL schreef:Lees net dat Portal er dit jaar ook weer bij is. Interessant
-
SkippyNL
- Garnaal
Ga dit jaar voor het eerst, dus ik weet niet welke plek ze in het verleden hadden. Hopelijk krijgen ze idd een plek waar meer mensen kunnen komen en spellen kunnen spelen/testen. Ze hebben genoeg mooie spellen in verschillende categorieenDirk_M schreef:SkippyNL schreef:Lees net dat Portal er dit jaar ook weer bij is. InteressantHopelijk krijgen ze wel een iets beter plekje dan vorig jaar op de balustrade. Of er moet iets verzonnen worden om de mensen meer naar boven te krijgen met misschien nog wat gelijksoortige uitgevers er omheen met demo tafels.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Goed nieuws. In september antwoordde Portal mij dat ze dit jaar niet zouden komen. Blijkbaar heeft missionaris Frank op Spiel de juiste zegeningen rondgestrooid.SkippyNL schreef:Lees net dat Portal er dit jaar ook weer bij is. Interessant
-
SkippyNL
- Garnaal
Ik heb het vanmiddag aan Ignacy gevraagd. Hij gaf aan dat hij zelf niet, maar Portal wel aanwezig zou zijn. Zegeningen hebben blijkbaar geholpenErwin schreef:Goed nieuws. In september antwoordde Portal mij dat ze dit jaar niet zouden komen. Blijkbaar heeft missionaris Frank op Spiel de juiste zegeningen rondgestrooid.SkippyNL schreef:Lees net dat Portal er dit jaar ook weer bij is. Interessant