Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik had gelezen dat sommigen op Spiel een aantal uitbreidingen hadden gekocht. Dus ik meteen gemaild naar 999. Hier is hun antwoord:
Deze onderdelen zijn bij ons voor € 7,- inclusief verzendkosten te bestellen.
Dit bedrag kun je overmaken op ons (Rabo) bankrekeningnummer IBAN: NL92RABO 0393672220 t.n.v. 999 Games b.v. te Almere, onder vermelding van: ”KS 999-290171” en zoveel mogelijk informatie van naam, adres, postcode en woonplaats.
Zodra de betaling bij ons binnen is, sturen we de gevraagde onderdelen op.
BIC: RABONL2U
roubosga schreef:Ik had gelezen dat sommigen op Spiel een aantal uitbreidingen hadden gekocht. Dus ik meteen gemaild naar 999. Hier is hun antwoord:
Deze onderdelen zijn bij ons voor € 7,- inclusief verzendkosten te bestellen.
Dit bedrag kun je overmaken op ons (Rabo) bankrekeningnummer IBAN: NL92RABO 0393672220 t.n.v. 999 Games b.v. te Almere, onder vermelding van: ”KS 999-290171” en zoveel mogelijk informatie van naam, adres, postcode en woonplaats.
Zodra de betaling bij ons binnen is, sturen we de gevraagde onderdelen op.
BIC: RABONL2U
yvof schreef:Kosten de twee uitbreidigen samen €7?
Yep
Ze werden zojuist door de brievenbus gegooid.
"Water" lijkt me leuk, je mag dan gebouwen zetten op de ondergrondse rivier cq meer.
"Blauw Schild" mwah, daar zitten een paar tegels in waarvan ik denk dat je daar niet zo veel aan hebt.
Bijvoorbeeld: Passen voor 1 steen, oké het gebouw is 1 OP waard, maar daar zijn sterkere gebouwen voor.
Ik heb begin dit jaar de 2 kleine uitbreidingen op mogen halen bij 999 games zelf (woon er dichtbij). Ze waren iets van 2 euro per stuk, zit ook 1 agricola tegel op.
De water uitbreiding vind ik persoonlijk wel een leuke aanvulling.