Hallo allemaal,
Op 6 maart is het weer zover: de volgende Ducosimbeurs wordt dan gehouden in de Flint in Amersfoort.
Phoenix zal dan in elk geval Seeland demo-en. Verder is er ruimte voor verzoeknummers uit het publiek. Dus: heb je een spel dat al veel te lang in de kast ligt omdat je maar niet uit de regels komt? Of heb je een spel waarvan je graag de regels weer eens wilt opfrissen? Post het in deze thread, liefst zo gauw mogelijk zodat we tijd hebben om het spel voor te bereiden. Ik kan niet garanderen dat we van alle spellen de spelregels kennen, maar met onze gezamelijke spellenkennis komen we ver.
Ducosim 6 maart: demo van Phoenix
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Ducosim 6 maart: demo van Phoenix
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Piet
- Beheerder
Ik verneem van Luk De Lombaerde dat spellenwinkel.be op 6 maart Vasco da Gama zal voorstellen. Ik weet dat zij het spel ook verkopen. Wie niet kan wachten tot de Nl-release er is, zal wellicht een exemplaartje kunnen bemachtigen bij Luk. Maar ik ben niet zeker of hij nog voorraad heeft.cymric schreef:
- Vasco da Gama
-
olavf
- El Capitan
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Zouden jullie aan kunnen geven in hoeverre jullie zlf de spellen op je wensenlijst kunnen meenemen?
Brass is in elk geval aanwezig in de collectie van Phoenix, maar de andere genoemde spellen niet.
Van het lijstje van Cymric kunnen Brass, Egizia, Shipyards en Chocolatl worden uitgelegd.
Het lijstje van Wasabi gooi ik even in de groep.
Brass is in elk geval aanwezig in de collectie van Phoenix, maar de andere genoemde spellen niet.
Van het lijstje van Cymric kunnen Brass, Egizia, Shipyards en Chocolatl worden uitgelegd.
Het lijstje van Wasabi gooi ik even in de groep.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Helaas is geen van de spellen van Wasabi bekend binnen Phoenix.
Brass nemen we mee. Egizia en Shipyards kunnen alleen worden uitgelegd als ze door Cymric zelf worden meegenomen en als Evertjan er is (dit is nog niet helemaal zeker).
Brass nemen we mee. Egizia en Shipyards kunnen alleen worden uitgelegd als ze door Cymric zelf worden meegenomen en als Evertjan er is (dit is nog niet helemaal zeker).
-
cymric
- Wu Feng
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
-
cymric
- Wu Feng