Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2015
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Xildur
- Munchkin
Re: Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2015
De oogst van 2015. promo's, 2de hands, gesigneerd & nieuw.
- Bijlagen
-
- Essen 2015 (19).JPG
- (1.53 MiB) 766 keer gedownload
-
- Essen 2015 (18).JPG
- (2.1 MiB) 766 keer gedownload
-
- Essen 2015 (17).JPG
- (1.8 MiB) 766 keer gedownload
-
- Essen 2015 (13).JPG
- (2.14 MiB) 766 keer gedownload
Labels:
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
Ik zie een splendor promo. Daar heb ik helemaal niks over gelezen 
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
- Xildur
- Munchkin
Die heb ik via de auction overgenomen van iemand.aicirtap schreef:Ik zie een splendor promo. Daar heb ik helemaal niks over gelezen
- BaSL
- Team Bordspelmania
Zijn er al een paar maanden. Volgens mij duiken die op op verschillende beurzen, toernooien en in spellenwinkels. Deze: https://www.boardgamegeek.com/boardgame ... romo-tilesaicirtap schreef:Ik zie een splendor promo. Daar heb ik helemaal niks over gelezen
In de Brettspiel Adventskalender 2015 zit nog een promotegel. Dat is wel een Essen release. https://www.boardgamegeek.com/boardgame ... ender-2015

-
kila86
- Joker
Spiel
Dit jaar voor de eerste keer naar Essen geweest, hebben er meteen een 2-daagse van gemaakt.
Waren wat overdonderd van het geheel, de vele 'markjes', de massa volk, ...
Zijn blij dat we het eens meegemaakt hebben. Is als spellenliefhebber iets dat je zeker eens moet doen en beleven.
De eerste dag vooral rondgelopen en alles goed bekeken, de tweede dag vooral spellen gespeeld, zoals Mr Jack the phantom of the opera.
Hebben ons wel beperkt in het aantal spellen dat we hebben gekocht. Maar hebben we mee (aan mooie prijzen):
Orléans
Québec
Istanbul
Tzolk'in
Waren wat overdonderd van het geheel, de vele 'markjes', de massa volk, ...
Zijn blij dat we het eens meegemaakt hebben. Is als spellenliefhebber iets dat je zeker eens moet doen en beleven.
De eerste dag vooral rondgelopen en alles goed bekeken, de tweede dag vooral spellen gespeeld, zoals Mr Jack the phantom of the opera.
Hebben ons wel beperkt in het aantal spellen dat we hebben gekocht. Maar hebben we mee (aan mooie prijzen):
Orléans
Québec
Istanbul
Tzolk'in
- C&S
- Grote Dienaar
Inmiddels hebben wij de ontbrekende onderdelen alsnog per post ontvangen!C&S schreef:Ik bedoelde natuurlijk "Maken we het spel voorzichtig open en inspecteren we de aanwezigheid van alle spelonderdelen in het bijzijn van de verkopende partij"Erwin schreef:Dan weet je in ieder geval zeker dat je elke keer een beschadigd spel hebt.C&S schreef:*Uiteraard hadden we ook weer een incompleet spel. Voortaan scheuren we elke doos gelijk open bij de stand, want dat komt ons iets te vaak voor!
- Het Geel Pionneke
- Rooster Booster
- Contacteer:
Het lijstje van spellen dat spellenclub Het Geel Pionneke mee naar huis heeft genomen kan je in ons clubblad van oktober bekijken. Er staat ook een alfabetische lijst in met alle spellen.
Hier gratis te downloaden :
http://www.geelpionneke.be/gp/magazine2.pdf
Hier gratis te downloaden :
http://www.geelpionneke.be/gp/magazine2.pdf
- vdW
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: High Times
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Gisteren eindelijk mijn Sheep & Thief pre-order gekregen..
Ik denk niet dat ik ooit nog iets bij Japon Brand zal bestellen:
1. je pre-ordert en ze hebben hem al verkocht als je hem komt ophalen
2. er wordt je toegezegd dat ze na 1 week het spel zullen toesturen, maar na 1 week nog niks ontvangen en na 1,5 week mail je naar wat de status is, geen reactie. Na 2 weken maar weer eens een mail, ook geen reactie.
3. pas na 3 weken krijg je een standaard mailtje dat het verstuurd is, maar nog steeds nooit een reactie op de door mij gestuurde mails.
Nee ze hebben echt afgedaan bij deze.
Ik denk niet dat ik ooit nog iets bij Japon Brand zal bestellen:
1. je pre-ordert en ze hebben hem al verkocht als je hem komt ophalen
2. er wordt je toegezegd dat ze na 1 week het spel zullen toesturen, maar na 1 week nog niks ontvangen en na 1,5 week mail je naar wat de status is, geen reactie. Na 2 weken maar weer eens een mail, ook geen reactie.
3. pas na 3 weken krijg je een standaard mailtje dat het verstuurd is, maar nog steeds nooit een reactie op de door mij gestuurde mails.
Nee ze hebben echt afgedaan bij deze.
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Ik heb hem ook vandaag ontvangen, maar bovenstaande was een vergissing en kan altijd gebeuren natuurlijk. Ze waren alleszins zeer beleefd vond ik en het eergevoel leek toch serieus aangetast.vdW schreef:1. je pre-ordert en ze hebben hem al verkocht als je hem komt ophalen
Ik had ook gemaild en gevraagd of ze evt. al nieuwe exemplaren van de The Golden Sheep hadden en die eventueel ineens konden meesturen, maar daar heb ik ook geen reactie op gehad, dat is inderdaad niet zo netjes.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
- Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Contacteer:
Contact via facebook is makkelijker. Goede kennis van Engels in Japan blijft lastig.The Iced One schreef: Ik had ook gemaild en gevraagd of ze evt. al nieuwe exemplaren van de The Golden Sheep hadden en die eventueel ineens konden meesturen, maar daar heb ik ook geen reactie op gehad, dat is inderdaad niet zo netjes.
Laatste 10 gespeeld:

- vdW
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: High Times
ik heb gevraagd om die Golden Sheep mee te sturen voor het ongemak, ook geen antwoord opgehad..The Iced One schreef:Ik heb hem ook vandaag ontvangen, maar bovenstaande was een vergissing en kan altijd gebeuren natuurlijk. Ze waren alleszins zeer beleefd vond ik en het eergevoel leek toch serieus aangetast.vdW schreef:1. je pre-ordert en ze hebben hem al verkocht als je hem komt ophalen
Ik had ook gemaild en gevraagd of ze evt. al nieuwe exemplaren van de The Golden Sheep hadden en die eventueel ineens konden meesturen, maar daar heb ik ook geen reactie op gehad, dat is inderdaad niet zo netjes.