Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
We zoeken een groepje in Utrecht die bereid is om een spel in ontwikkeling te testen. Het spel is zo goed als af (qua content en mechanismen), maar zit nog niet in een mooi doosje, het bord is op dik papier geprint, enzovoort.
Het spel duurt 15-60 minuten, draait om humor met een microbeetje strategie. Je zou ons enorm helpen als jullie ook een korte enquête (1 pagina) over het spel willen invullen.
Het is inderdaad toch wel een goed idee! Ik dacht dat dat te kort voor mij zou zijn, maar.. Ik wil er eigenlijk ook niet bij zijn om het spel niet te beïnvloeden. Er is dan vast wel een soort organisator aan wie ik het kan afgeven en later (andere dag, moet tot 23:00 werken) weer ophalen?
Arghh.. Morgen moet ik tussen 12:30 en 14:30 thuis blijven om een pakketje (van mn vriendin nota bene) te ontvangen.
Is er iemand die gaat en bij wie ik het spel vooraf langs kan brengen? Ik heb geen auto dus hopelijk in utrecht. Stuur me een PM en dan regelen we het (ik kom dan ongeveer 12:00)
Andere opties en is hopen dat t vroeg bezorgd wordt.
Ik vind het leuk, mijn vrouw en ik spelen graag spelletjes.
Ook hebben we goede vrienden met wie we veel (nieuwe dingen) spelen. Hoe groot is de groep die je zoekt voor je tests?