The 7th continent

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: The 7th continent

Bericht door maxitaxi777 »

Deze toch nog even aanwakkeren hier :D! De SG op 777.777 was de Action Deck Discard Holder; een verbeterde versie van de gratis promo op Spiel dit jaar. Zoals de naam al doet vermoeden is het nu echt een soort standaard geworden van steviger karton, met op beide zijden een andere eigenschap. Het continent is ook nog eens vergroot en bij 850K komen er 6 mystery cages in het spel, die je kunt 'open maken' en afhankelijk van wat er uitkomt kun je deze als helper nemen die met je meeloopt of wordt je vergiftigd/aangevallen. Het schijnt dat je op diverse plekken hints kunt vinden (onder andere door het 'geluid' dat op de kaart staat) om te beslissen of je de kooi open maakt of kapot maakt. Ik vind het in elk geval origineel klinken en hoe meer afwisseling in mogelijke kaarten die je tegenkomt, hoe beter bij een ontdekkings- en avonturenspel als dit :)!

Labels:
maartend
Critico

Bericht door maartend »

En woppa. Dit gaat me echt volle bak geld kosten, maar lijkt me zo vet. Deed vroeger die boekjes ook al.
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk

maartend schreef:En woppa. Dit gaat me echt volle bak geld kosten, maar lijkt me zo vet. Deed vroeger die boekjes ook al.
Haha, de boekjes kende ik eigenlijk niet (maar misschien ook voor mijn tijd, ik weet niet uit welk jaar ze zijn?). Weinig om me op te baseren dus, maar het concept vind ik erg gaaf klinken in elk geval! Uiterlijk dit weekend komt de PnP. Normaal ben ik daar niet zo van, maar omdat dit nog een jaar duurt en het bij dit spel ook weinig uitmaakt of kaarten er van de achterkant exact hetzelfde uit zien (hooguit degenen met gelijke nummers), ga ik dit wel even in elkaar knutselen! In het komende jaar kan ik dan vast mensen enthousiast maken met dat proef-exemplaar :D.
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Zo. Mijn eerste euro's zitten er in. Wilde even op precies 850.000 komen. En had zo mijn 20 tellen of fame.

En ach, die SG erna hoeft voor mij niet. Heb wel mijn eigen muziek.
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk

maartend schreef:Zo. Mijn eerste euro's zitten er in. Wilde even op precies 850.000 komen. En had zo mijn 20 tellen of fame.

En ach, die SG erna hoeft voor mij niet. Heb wel mijn eigen muziek.
Haha :P, jij hebt het juiste moment afgewacht en gaan! Die SG van 900K valt mij ook een beetje tegen eerlijk gezegd; 1 mager kaartje met een schelp :( en een paar muziekjes, die ik hoogstwaarschijnlijk toch niet ga gebruiken... Laten we hopen dat 950K beter is en 1m (als we dat halen). Gezien een speculatie over de 7de curse, zou ik ook nog een uitbreiding-pack add-on verwachten voor de 48h-message. In dat geval zou 1m wel haalbaar moeten zijn!
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Oke, we zijn over de 1M.
7th curse is bijgevoegd en bij 1050k komt er een goat serie bij. Yeah

Oja, nog maar 36 uur. Nu gaan mensen.
Afbeelding
jimmyboyken
Meeple

Bericht door jimmyboyken »

10.000+ dozen versturen naar 10.000 verschillende adressen...
Een werkje voor volgend jaar. Eerst even het spel afwerken en produceren.
Hopelijk krijgen de beide ontwerpers een beetje hulp.
Obelix
Garnaal

Bericht door Obelix »

Na veel lezen en filmpjes kijken uiteindelijk beslist om toch een late pledge te doen. Helaas geen goedkoop spel, maar het lijkt wel enorm goed. Ik wou dat we al een jaar verder waren.
wennepen
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Blije Bordspeler

Bericht door wennepen »

Obelix schreef:Na veel lezen en filmpjes kijken uiteindelijk beslist om toch een late pledge te doen. Helaas geen goedkoop spel, maar het lijkt wel enorm goed. Ik wou dat we al een jaar verder waren.
Kan dat nog dan, een late pledge? Gewoon via KS?
maxitaxi777
Maarschalk

wennepen schreef:
Obelix schreef:Na veel lezen en filmpjes kijken uiteindelijk beslist om toch een late pledge te doen. Helaas geen goedkoop spel, maar het lijkt wel enorm goed. Ik wou dat we al een jaar verder waren.
Zeker! Alles telt bovendien nog mee voor de laatste SG :).
Obelix
Garnaal

Bericht door Obelix »

wennepen schreef:
Ja, ofwel via KS of de website van Serious Poulp.
wennepen
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Blije Bordspeler

Bericht door wennepen »

Pffff, ben wel weer enigszins in de verleiding maar blijf het veel geld vinden voor een doos met kaarten, even gek gezegd....
spelenopzolder
Rooster Booster

Bericht door spelenopzolder »

Deze avond een update in de mailbox.

Finally I can report that the late pledge option has made €36 186 so far which brings the total to: €1 224 220 - €10 593 + €36 186 = €1 249 813.

So €50,187 to go until the last SG unlock!

Cheers!

nog een goede 50K te gaan en de collector's box is inbegrepen.

Moet haalbaar zijn met de extra's in de pledge in januari.
Obelix
Garnaal

Bericht door Obelix »

wennepen schreef:Pffff, ben wel weer enigszins in de verleiding maar blijf het veel geld vinden voor een doos met kaarten, even gek gezegd....
Tja... Één van mijn favoriete spellen, Through the Ages, kostte me destijds ook 65€ en dat zijn ook slechts enkele stapels kaartjes... Nog geen seconde spijt van gehad :)
Ruud2009
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl

Bericht door Ruud2009 »

wennepen schreef:Pffff, ben wel weer enigszins in de verleiding maar blijf het veel geld vinden voor een doos met kaarten, even gek gezegd....
Ik begrijp dit commentaar nooit zo goed :). Kaartjes zijn ook duur om te maken, niet in productie wel in art. Als het een shitload aan kaartjes zijn, vind ik het spel ook niet overdreven duur. Legendary Encounters bijvoorbeeld, is in mijn ogen, het geld wel waard.
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding