Zuiderspel 2010
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Zuiderspel 2010
Zuiderspel gaat ook in 2010 weer plaatsen vinden op 2de paasdag (5 april 2010). De locatie is dezelfde ls vorig jaar, nl. TAC nabij het PSV-Stadion in Eindhoven Centrum.
Meer info volgt tzt op http://www.zuiderspel.nl
Meer info volgt tzt op http://www.zuiderspel.nl
Labels:
- syroit
- Phoenix
- Contacteer:
Er staat weer wat nieuwe info op de site van Zuiderspel.
De eerste aanmelding is bekend: SaN -Stichting Spelauteurs Nederland.
De inkom voor 2010 is 5 euro pp (vanaf 12jaar) voor kids van 4-12 jaar komt het op 2 euro.
De beurs zal open zijn van 10h00 tot 18h00.
Daarnaast viel mij het volgende op:
De eerste aanmelding is bekend: SaN -Stichting Spelauteurs Nederland.
De inkom voor 2010 is 5 euro pp (vanaf 12jaar) voor kids van 4-12 jaar komt het op 2 euro.
De beurs zal open zijn van 10h00 tot 18h00.
Daarnaast viel mij het volgende op:
Vorig jaar was er enkel het middeleeuwenplein!Zuiderspel schreef:Pleinen
Op Zuiderspel 2010 zal een drietal speciale pleinen te vinden zijn:
1. Themaplein Vervoer & Transport
Op dit plein vind je een afwisselende combinatie van diverse soorten spellen. De overeenkomst is dat zij allen te maken hebben met het thema “Vervoer & Transport”. Denk hierbij aan treinen, auto’s, schepen en nog veel meer. Kom en laat je verrassen door de variatie en diversiteit binnen het thema!
2. Hot & Gespot plein
Voor de echte liefhebbers! Op dit plein worden de meest populaire spellen van dit moment gedemonstreerd. De echte toppers: spellen die onlangs in de prijzen zijn gevallen, of die hoog in de meest actuele populariteitslijsten te vinden zijn. Denk bijvoorbeeld aan spellen uit de Essen Fairplay List. Niet alleen de ‘boardgamegeeks’ zijn op hun plaats op dit plein, ook alle bezoekers die eens willen kennismaken met deze spellen moeten hier echt even komen spelen.
3. Kinderplein
Speciaal voor de kleinste bezoekers organiseren we het Kinderplein. Dit is een apart gedeelte van de beurs met diverse stands bij elkaar die speciaal gericht zijn op spellen voor kinderen. Want ook voor deze doelgroep is er een groot aanbod aan spellen: leuk, leerzaam, grappig, uitdagend... Kom daarom kijken en spelen op het Kinderplein!
- syroit
- Phoenix
- Contacteer:
- cab
- Burgemeester
- Contacteer:
- Mistharfare
- Website beheerder
- cab
- Burgemeester
- Contacteer:
-
John
- Joker
- Contacteer:
-
John
- Joker
- Contacteer:
Lekker opgelet hoor.... Ja. Twrs is er ook bij:
http://www.zuiderspel.nl/default.aspx?page=spellen
Ik mis trouwens Seeland in dit rijtje. Die heb ik in Amersfoort wegens tijdsgebrek gemist en had ik graag willen spelen.
http://www.zuiderspel.nl/default.aspx?page=spellen
Ik mis trouwens Seeland in dit rijtje. Die heb ik in Amersfoort wegens tijdsgebrek gemist en had ik graag willen spelen.
http://www.goedkopegezelschapsspellen.nl
- cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Het spel zelf is een abstract van het betere soort, maar qua uitvoering vind ik het het astronomisch hoge prijskaartje niet waard. Er had evengoed een prachtige houten/stenen versie à la Go plus wat extra's van kunnen worden gemaakt die niet boven een derde van de huidige prijs was uitgekomen. En dan had ik het misschien nog overwogen, van het geld dat ik terugkrijg van de belasting ofzoJohn schreef:Zou Martyn F Twrs ook bij zich hebben?Ik ben zeer benieuwd naar dat spel. Het schijnt dat een aantal glazen speelstukken stuk voor stuk met de hand geblazen zijn.....
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
- syroit
- Phoenix
- Contacteer:
Zuiderspel schreef:Omdat Zuiderspel dit jaar op 5-4 plaatsvindt, hebben we een speciale actie bedacht: we zullen 5 x 4 gratis toegangskaarten weggeven! Wat moet je hiervoor doen? Stuur een berichtje naar info@zuiderspel.nl met je naam, e-mailadres en een korte beschrijving met welke vier personen jij Zuiderspel wil bezoeken. Kom je met je gezin? Neem je familie mee? Misschien je vrienden, collega's of buren? Ben jij een echte spellenfanaat? Of juist niet, maar wil je wel eens kennismaken met de wereld van spellen? Stuur dan snel die e-mail en wie weet win jij die gratis kaarten voor Zuiderspel 2010. Uit alle inzenders zullen we de 5 winnaars bepalen door middel van loting. Wees er dus snel bij!