Mooie omschrijvingkattaklop schreef:Ik ga net naar het spsp om spellen uit te testen en zo geen miskopen te doen.
Als ik zo 5 miskopen kan verhinderen heb ik tussen de 150 en 200€ uitgespaard.
De koopjes zijn een zeer aangename surplus op de beurs.
En bovenal een zeer leuke beus hebben is toch het belangrijkste.
Beurzen zijn normaal een verzamelplaats voor gelijkgezinden waar standen staan die allemaal ongeveer
hetzelfde aanbieden.
Ik heb nog naar geen enkele beurs geweest waar ik rijker ( van geld ) buiten kwam dan binnenging .
Of zie ik dat verkeerd.
Spellenspektakel 2015 is op 7/8 november 2015 in Eindhoven
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
helena
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spellenspektakel 2015 is op 7/8 november 2015 in Eindhov
Labels:
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Ik toch al wel, vorig jaar op Spel Antwerpen buiten gekomen met meer geld dan dat ik binnen gekomen was. Goed verkocht op de tweedehandse stand en eigenlijk niet zo veel gekocht !!kattaklop schreef: Ik heb nog naar geen enkele beurs geweest waar ik rijker ( van geld ) buiten kwam dan binnenging .
Of zie ik dat verkeerd.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Paletti
- Grote Dienaar
Hmm, ik kreeg gisteren een mailtje van Portal dat ze niet aanwezig zijn. Vreemd...SkippyNL schreef:Ik heb het vanmiddag aan Ignacy gevraagd. Hij gaf aan dat hij zelf niet, maar Portal wel aanwezig zou zijn. Zegeningen hebben blijkbaar geholpenErwin schreef:Goed nieuws. In september antwoordde Portal mij dat ze dit jaar niet zouden komen. Blijkbaar heeft missionaris Frank op Spiel de juiste zegeningen rondgestrooid.SkippyNL schreef:Lees net dat Portal er dit jaar ook weer bij is. Interessant
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Queen Games heeft weliswaar via meerdere kanalen bevestigd aanwezig te zijn en ik meen eerder in dit topic te hebben gelezen dat er al afgelopen weekend uitgevers zouden worden toegevoegd op de website. Volgens mij is dit nog steeds niet gebeurd? Gaat dit nog op korte termijn gebeuren? Hoe sneller hoe beter zou ik zeggen voor mensen die nog de knoop moeten doorhakken over of ze wel of niet gaan
!
-
SkippyNL
- Garnaal
Ignacy heeft het gezegd, maar misschien was hij een beetje in de war na EssenPaletti schreef:Hmm, ik kreeg gisteren een mailtje van Portal dat ze niet aanwezig zijn. Vreemd...SkippyNL schreef:Ik heb het vanmiddag aan Ignacy gevraagd. Hij gaf aan dat hij zelf niet, maar Portal wel aanwezig zou zijn. Zegeningen hebben blijkbaar geholpenErwin schreef:Goed nieuws. In september antwoordde Portal mij dat ze dit jaar niet zouden komen. Blijkbaar heeft missionaris Frank op Spiel de juiste zegeningen rondgestrooid.SkippyNL schreef:Lees net dat Portal er dit jaar ook weer bij is. Interessant
-
Paletti
- Grote Dienaar
Sorry voor de verwarring. Ik heb zojuist een mailtje na Portal gekregen dat ze toch wel aanwezig zijn. Goed nieuws dusSkippyNL schreef:Ignacy heeft het gezegd, maar misschien was hij een beetje in de war na EssenPaletti schreef:Hmm, ik kreeg gisteren een mailtje van Portal dat ze niet aanwezig zijn. Vreemd...SkippyNL schreef:Ik heb het vanmiddag aan Ignacy gevraagd. Hij gaf aan dat hij zelf niet, maar Portal wel aanwezig zou zijn. Zegeningen hebben blijkbaar geholpenErwin schreef:Goed nieuws. In september antwoordde Portal mij dat ze dit jaar niet zouden komen. Blijkbaar heeft missionaris Frank op Spiel de juiste zegeningen rondgestrooid.SkippyNL schreef:Lees net dat Portal er dit jaar ook weer bij is. Interessant
-
SkippyNL
- Garnaal
Geen probleem. Gewoon blij dat Portal er isPaletti schreef:Sorry voor de verwarring. Ik heb zojuist een mailtje na Portal gekregen dat ze toch wel aanwezig zijn. Goed nieuws dusSkippyNL schreef:Ignacy heeft het gezegd, maar misschien was hij een beetje in de war na EssenPaletti schreef:Hmm, ik kreeg gisteren een mailtje van Portal dat ze niet aanwezig zijn. Vreemd...SkippyNL schreef:Ik heb het vanmiddag aan Ignacy gevraagd. Hij gaf aan dat hij zelf niet, maar Portal wel aanwezig zou zijn. Zegeningen hebben blijkbaar geholpenErwin schreef:
Goed nieuws. In september antwoordde Portal mij dat ze dit jaar niet zouden komen. Blijkbaar heeft missionaris Frank op Spiel de juiste zegeningen rondgestrooid.
-
Aras
- Geheim Genootschap
Quined Games is niet aanwezig maar weet iemand of Haspelknecht wel te spelen is? Op de site van spsp staat niet dat Portal aanwezig is?
-
rober
- Standaard moderator
De kans is aanwezig dat Haspelknecht te spelen is in de stand van Roll the Dice.Aras schreef:Quined Games is niet aanwezig maar weet iemand of Haspelknecht wel te spelen is? Op de site van spsp staat niet dat Portal aanwezig is?
All is fair in love, war and Carcassonne

-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Toppie!!!! Zéér benieuwd hiernaarrober schreef:De kans is aanwezig dat Haspelknecht te spelen is in de stand van Roll the Dice.Aras schreef:Quined Games is niet aanwezig maar weet iemand of Haspelknecht wel te spelen is? Op de site van spsp staat niet dat Portal aanwezig is?
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Hey, nog geen waarderingen in de DB? Ben ook wel benieuwd. Hup: Haspelknecht waarderen.rober schreef:De kans is aanwezig dat Haspelknecht te spelen is in de stand van Roll the Dice.Aras schreef:Quined Games is niet aanwezig maar weet iemand of Haspelknecht wel te spelen is? Op de site van spsp staat niet dat Portal aanwezig is?

-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
The Game Master geeft bij voorbestelling van Mombasa een introductiekorting van 10€
Zie link ...
http://www.thegamemaster.nl/nl/spellen-mombasa.htm
Zie link ...
http://www.thegamemaster.nl/nl/spellen-mombasa.htm
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Mag ik hem als demo-er een punt geven of is komt dat als niet heel betrouwbaar over?BaSL schreef:Hey, nog geen waarderingen in de DB? Ben ook wel benieuwd. Hup: Haspelknecht waarderen.rober schreef:De kans is aanwezig dat Haspelknecht te spelen is in de stand van Roll the Dice.Aras schreef:Quined Games is niet aanwezig maar weet iemand of Haspelknecht wel te spelen is? Op de site van spsp staat niet dat Portal aanwezig is?
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Als demo-er ben je toch niet direct verbonden aan de spellen die je demonstreert? Kan me voorstellen dat je ook weleens spellen demonstreert die je zelf misschien minder leuk vindt en niemand let je dan om dat spel bijv. een 4 te geven lijkt mij. Zelfde geldt dan als je enthousiast ben over een spel, dus wat mij betreft prima in orde16 Feet Pauly schreef:Mag ik hem als demo-er een punt geven of is komt dat als niet heel betrouwbaar over?BaSL schreef:Hey, nog geen waarderingen in de DB? Ben ook wel benieuwd. Hup: Haspelknecht waarderen.rober schreef:De kans is aanwezig dat Haspelknecht te spelen is in de stand van Roll the Dice.Aras schreef:Quined Games is niet aanwezig maar weet iemand of Haspelknecht wel te spelen is? Op de site van spsp staat niet dat Portal aanwezig is?
-
BaSL
- Team Bordspelmania