Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik vernam zojuist dat de 5000 goodiebags dit jaar ook de mini-expansie voor Ticket to Ride (Oriënt Express) bevat, dus een extra reden om (op zaterdag) te komen.
Dierik schreef:Ik vernam zojuist dat de 5000 goodiebags dit jaar ook de mini-expansie voor Ticket to Ride (Oriënt Express) bevat, dus een extra reden om (op zaterdag) te komen.
Nu zal ik alleen op zondag gaan en heb dus kans naast de goodiebag te vissen. Nu kan je ook online alvast tickets kopen, maar ik vind het dan zo irritant dat je dan servicekosten moet betalen...
Dierik schreef:Ik vernam zojuist dat de 5000 goodiebags dit jaar ook de mini-expansie voor Ticket to Ride (Oriënt Express) bevat, dus een extra reden om (op zaterdag) te komen.
Hmm, ik vernam zojuist dat dit een verrassing moest zijn.
Waarom verwijs je expliciet naar de zaterdag? Volgens mij reserveren ze ook goodie bags voor de zondag.
Waarom verwijs je expliciet naar de zaterdag? Volgens mij reserveren ze ook goodie bags voor de zondag.
Hahaha, primeur voor Bordspelmania, zeker? Het is zeker het eerste dat ik er over verneem, maar ik vind het een fijn nieuwtje. En ik zal het aan niemand doorvertellen.
Terecht wat Erwin zegt: van de vorige jaren herinner ik me dat ze elke dag 2500 goodiebags voorzien. Ik neem aan dat het dit jaar ook zal zijn.
Haha, ja dat had de uitgever tegen mij niet gezegd.
Erwin schreef:
Dierik schreef:
Eigenlijk vrij simpel omdat het zo op de website staat (http://spellenspektakel.nl/nieuws/goodi ... is-puzzel/). Ondertussen begrijp ik dat het inderdaad iets genuanceerder ligt. Het gaat niet om de eerste 5000 bezoekers maar om de eerste 2500 van beide dagen.