Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Komend weekend is het beursgebouw in Eindhoven het kloppend hart van spelend Nederland. Op zaterdag 7 en zondag 8 november wordt daar de tweeentwintigste editie van het Spellenspektakel georganiseerd. Dit is het grootste en gezelligste spellenevenement van de Benelux.
De grootste winkelstand vind je dit jaar opnieuw bij De Rode Pion. In een stand van een slordige 200 m2 staat een groot team klaar om alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ze presenteren de spellen op een overzichtelijke manier per uitgever. Er zijn meerdere kassa’s, zodat je niet in een ellenlange rij hoeft te staan.
In samenwerking met een handvol uitgevers biedt De Rode Pion allerlei koopjes aan, waaronder 7 Wonders Duel voor € 17,50, Hoogspanning Deluxe voor € 40, Russian Railroads voor € 25 enzovoort. In het bijgevoegde PDF-bestand vind je meer informatie.
Via de website van De Rode Pion kun je spellen reserveren.
Vraagje: Kun je alleen spellen reserveren die normaal op de beurs zouden liggen of alles van hun webshop en dat de Rode Pion die dan meeneemt?
Bij hun promo's zit niet echt bij wat ik zoek.
Ik ben wel geïnteresseerd in een aantal spelen die zij op stock hebben maar ik vrees dat ze die niet gaan meenemen.
Of lezen de mensen van die shop op deze site mee en kunnen we suggesties doorge
ven.
kattaklop schreef:Vraagje: Kun je alleen spellen reserveren die normaal op de beurs zouden liggen of alles van hun webshop en dat de Rode Pion die dan meeneemt?
Ik ben wel geïnteresseerd in een aantal spelen die zij op stock hebben maar ik vrees dat ze die niet gaan meenemen.
ven.
Ik zou hier niet gaan zitten vrezen en afwachten.
Neem contact met ze op en bestel wat je wilt hebben.
kattaklop schreef:Vraagje: Kun je alleen spellen reserveren die normaal op de beurs zouden liggen of alles van hun webshop en dat de Rode Pion die dan meeneemt?
ven.
Hallo Kattaklop,
Natuurlijk nemen we die spellen gewoon voor je mee, dat geldt voor ons hele assortiment!Je kan ons gewoon mailen, bellen of je bestelling via de site doen en aangeven dat het mee mag naar het Spellenspektakel!
Jullie hebben een uitbreiding van Spac Hulk Death Angel die ik wil Maar ik ga niet naar SPSp. Wel een vriend van me. Hoe regel ik dat? Hebben jullie die standaard bij of moet ik bestellen?
maartend schreef:Jullie hebben een uitbreiding van Spac Hulk Death Angel die ik wil Maar ik ga niet naar SPSp. Wel een vriend van me. Hoe regel ik dat? Hebben jullie die standaard bij of moet ik bestellen?
Kun je die vraag niet beter stellen via de website van De Rode Pion Maarten?
maartend schreef:Jullie hebben een uitbreiding van Spac Hulk Death Angel die ik wil Maar ik ga niet naar SPSp. Wel een vriend van me. Hoe regel ik dat? Hebben jullie die standaard bij of moet ik bestellen?
Kun je die vraag niet beter stellen via de website van De Rode Pion Maarten?
Geen idee, ze zetten hier de advertentie. En andere vragen zijn hier ook al beantwoord.