Strakke aktie vind ik, al vond ik de aktie op Noorderspel (elke 10e bezoeker een gratis spel) nog sterker.syroit schreef:Zuiderspel schreef:Omdat Zuiderspel dit jaar op 5-4 plaatsvindt, hebben we een speciale actie bedacht: we zullen 5 x 4 gratis toegangskaarten weggeven! Wat moet je hiervoor doen? Stuur een berichtje naar info@zuiderspel.nl met je naam, e-mailadres en een korte beschrijving met welke vier personen jij Zuiderspel wil bezoeken. Kom je met je gezin? Neem je familie mee? Misschien je vrienden, collega's of buren? Ben jij een echte spellenfanaat? Of juist niet, maar wil je wel eens kennismaken met de wereld van spellen? Stuur dan snel die e-mail en wie weet win jij die gratis kaarten voor Zuiderspel 2010. Uit alle inzenders zullen we de 5 winnaars bepalen door middel van loting. Wees er dus snel bij!
Zuiderspel 2010
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Dierik
- Erelid
Labels:
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
- syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
- zodiak
- Professor Pimpel
2e hands spellen
Game First is aanwezig met 2e hands spellen.
- Viva
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: la Vida
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
- P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
- Contacteer:
- syroit
- Phoenix
- Contacteer:
De foto's van Zuiderspel 2010 staan online in het fotoalbum van Roll The Dice.
Klik hier om direct naar het fotoalbum te gaan.
Hou 2de paasdag 2011 al maar vrij in de agenda's
Hou 2de paasdag 2011 al maar vrij in de agenda's
- P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
- Contacteer:
- syroit
- Phoenix
- Contacteer:
Een klein zakelijk verslagje: Iets minder bezoekers, maar meer standhouders en m². Verder algemene indruk van bezoekers en standhouders: zeer tevreden.Bart schreef:Iemand die een kort verslagje kan geven? Eventueel ook een vergelijking tussen eerste en tweede editie.
Zelf stond ik bij het TTR toernooi, met uiteindelijk 8 deelnemers. Hierdoor was ik tot dik 16h30 bezig, daarna ben ik pas over de beurs kunnen gaan, dus heb niet echt een indruk gehad op eht drukke moment.
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
Het was mijn eerste keer Zuiderspel. Het was wel een leuke beurs. Weet niet of voor herhaling vatbaar gezien de reisafstand en reiskosten voor mij. Ik kon door iemand gratis naar binnen dus dat scheelde.
Het was wel super warm binnen dat vond ik wel een minpunt. Daarnaast vond ik dat bij sommige stands te weinig spellen lagen. Dan kon je wel op een andere plek spelen. Maar toch. Als quinned/qwg wil je graag je nieuwe spellen laten zien en dan ligt er wel 3x chocolatl op tafel maar 1x rattus en 1x macao.
Gespeeld:
- cardcassonne (lijkt in verste verte niet op mijn carcassonne en heeft ook niks met cc van doen, geen geweldig spel)
- towers (ik speel liever blokus, maar door mijn blokus ervaring mijn tegenstander goed in een hoek gedrukt)
- carson city (was niet nieuw voor mij, maar blijft ook een erg leuk spel en wederom weer gewonnen)
- finca (was niet nieuw voor mij maar blijft een erg leuk spel!)
- half spel Macao (komt traag op gang door de blokjes en de dobbelstenen wel van grote invloed zijn, wil hem nog wel een keer probreren en dan helemaal)
- Chocolatl (biedspel, niet mijn ding en vond het ook niet geweldig)
- Rattus (leuk spel, alleen ik zie bij zulke spellen niet de tactiek/strategie, maar wel gewonnen)
- Hotel Samoa (alleen uitgelegd gekregen)
Gekocht:
Niks. Tweedehands stands had niks interessants. En de rest vond ik erg duur ondanks de kortingen.
Het was wel super warm binnen dat vond ik wel een minpunt. Daarnaast vond ik dat bij sommige stands te weinig spellen lagen. Dan kon je wel op een andere plek spelen. Maar toch. Als quinned/qwg wil je graag je nieuwe spellen laten zien en dan ligt er wel 3x chocolatl op tafel maar 1x rattus en 1x macao.
Gespeeld:
- cardcassonne (lijkt in verste verte niet op mijn carcassonne en heeft ook niks met cc van doen, geen geweldig spel)
- towers (ik speel liever blokus, maar door mijn blokus ervaring mijn tegenstander goed in een hoek gedrukt)
- carson city (was niet nieuw voor mij, maar blijft ook een erg leuk spel en wederom weer gewonnen)
- finca (was niet nieuw voor mij maar blijft een erg leuk spel!)
- half spel Macao (komt traag op gang door de blokjes en de dobbelstenen wel van grote invloed zijn, wil hem nog wel een keer probreren en dan helemaal)
- Chocolatl (biedspel, niet mijn ding en vond het ook niet geweldig)
- Rattus (leuk spel, alleen ik zie bij zulke spellen niet de tactiek/strategie, maar wel gewonnen)
- Hotel Samoa (alleen uitgelegd gekregen)
Gekocht:
Niks. Tweedehands stands had niks interessants. En de rest vond ik erg duur ondanks de kortingen.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
syroit schreef:De foto's van Zuiderspel 2010 staan online in het fotoalbum van Roll The Dice.
Kleine aanvulling op commentaar bij de foto's:
- foto 15 = Rattus
- foto 16 = Vasco da Gama