Toch nog een kleine vraag. Stel je hebt nog maar 1 kaart in handen en je moet met de dobbelsteen gooien. Net op dat moment gooi je de zijde dat je 2 kaarten moet af staan.
Wat nu? 1 afleggen en doorgaan? iets anders?
In de ban van de ring
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
P.T.
- Gouverneur
-
P.T.
- Gouverneur
Hm, toch nog een andere vraag na het lezen van BGG en anderen.
Als je de ring om doet, mag je met de dobbelsteen gooien om te bepalen hoeveel plekken een markeerpion vooruit mag op een veld naar keuze.
Moet je ook de negatieve gevolgen van de dobbbelsteen uitvoeren? Dus stel ik gooi de 2 zwarte punten. Dan mag dus een markeerpion 2 stappen vooruit, maar moet dan ook de ringdrager 2 plekken vooruit op het corruptiespoor?
Ik zie daar niets over terug staan in de regels, maar ik las het wel op BGG etc.
Als je de ring om doet, mag je met de dobbelsteen gooien om te bepalen hoeveel plekken een markeerpion vooruit mag op een veld naar keuze.
Moet je ook de negatieve gevolgen van de dobbbelsteen uitvoeren? Dus stel ik gooi de 2 zwarte punten. Dan mag dus een markeerpion 2 stappen vooruit, maar moet dan ook de ringdrager 2 plekken vooruit op het corruptiespoor?
Ik zie daar niets over terug staan in de regels, maar ik las het wel op BGG etc.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Je wilt deze site van boven tot onder doorspitten. Alle vragen die je hebt worden daar beantwoord. Het is handig om de zaak toch door te lezen ook al denk je dat je er geen vragen over hebt; je doet ontzettend gemakkelijk wat fout in dit spel. Er wordt wel melding gemaakt van een erg oude Nederlandse editie---die is nu niet meer in omloop.
-
P.T.
- Gouverneur