Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Scaramouche schreef:Leuk al die belangstelling voor de veiling op de komende Ducosim-beurs.
Ik wil wel even iets rechtzetten, en verwarring voorkomen.
Helaas mogen alleen Ducosim-leden spellen aanbieden. Natuurlijk mag wel iedereen bieden tijdens de veiling.
De inschrijving van de kavels zal na de Kerst beginnen en de kavellijst zal een week of twee voor de beurs zelf worden gepubliceerd.
Ik kan even zoeken naar een oude kavellijst, mocht je daar interesse in hebben.
Groet
Maurice
Maurice Strubel
Voorzitter Ducosim
Bedankt, was evenwel niet van plan om spellen aan te bieden, hoor.
Wel gaan we zeker en vast afkomen, naar deze beurs
Al enige suggesties om ergens (goedkoop) te overnachten?
Scaramouche schreef:Leuk al die belangstelling voor de veiling op de komende Ducosim-beurs.
Ik wil wel even iets rechtzetten, en verwarring voorkomen.
Helaas mogen alleen Ducosim-leden spellen aanbieden. Natuurlijk mag wel iedereen bieden tijdens de veiling.
De inschrijving van de kavels zal na de Kerst beginnen en de kavellijst zal een week of twee voor de beurs zelf worden gepubliceerd.
Ik kan even zoeken naar een oude kavellijst, mocht je daar interesse in hebben.
Groet
Maurice
Maurice Strubel
Voorzitter Ducosim
Bedankt, was evenwel niet van plan om spellen aan te bieden, hoor.
Wel gaan we zeker en vast afkomen, naar deze beurs
Al enige suggesties om ergens (goedkoop) te overnachten?
Mooie tip, zijn zeer deftige prijzen !!
Interesse Gert ??
Dirk, het zal sowieso met overnachting moeten zijn, als we eventueel de dag erna met Bastiaan zouden afspreken (als dit in zijn agenda past natuurlijk).
Scaramouche schreef:Nog een kleine 2 weken tot de beurs.
De pagina met alle standjes, en demo's etc. is bijgewerkt. Inclusief een plattegrond. Ducosim winterbeurs
De kavellijst van de veiling is ook gereed en kan hier worden bekeken: Ducosim spellenveiling
Bridget schreef:De website werkt niet op een smartphone volgens mij.
Spelgroep Phoenix verzorgd een demo voor de spellen Mombasa, Stingy en RevoltaaA, Isle of Skye, Council of Four en Codenames.
codenames ligt ook al bij wgg op 1 of 2 tafels, dus misschien handig dat jullie nog wat leuks mee brengen?!
Ik zie dat White Goblin Games nog niet op de site staat. Maar WGG zal het volgende demo-en:
We hebben 6 tafels en daarop komen de volgende spellen te liggen;
-Codenames
-Machi Koro
-Imperial Settlers
-1 nacht weerwolven dageraad
-Ubongo
Laatst gewijzigd door aicirtap op di 12 jan 2016, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.