Closed
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
minecbeast
- Joker
Re: Dungeons and Dragons groep gezocht
hey ik wil wel mee doen ik woon in roermond en ben 20 jaar. ben zel fook nog nieuw.
als het kan en ik mag mee doen wil je me dan op skype iets laten weten ( als het kan )

als het kan en ik mag mee doen wil je me dan op skype iets laten weten ( als het kan )
-
Sherevar
- PIONier
Sure thing pal
-
jack.wilbers
- Locomotief
- Persoonlijke Ondertitel: Jacques.
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hoi hoi,
Ik heb de oproep een beetje laat gezien en wil weten hoe het is gegaan.
Zelf heb ik interesse om weer regelmatig te gamen en probeer om in Sittard een groepje te vormen voor D&D en/of CoC.
Groetjes,
Jacques
Ik heb de oproep een beetje laat gezien en wil weten hoe het is gegaan.
Zelf heb ik interesse om weer regelmatig te gamen en probeer om in Sittard een groepje te vormen voor D&D en/of CoC.
Groetjes,
Jacques
-
Sherevar
- PIONier
Heb nu al een aantal groepen online gevonden, roll20, en speel momenteel in 2 IRL games en 1 text based game, heb er al veel zelf gehost, ben nu bezig met 2 campaigns te runnen. Heb ondertussen al veel ervaring opgedaan om te weten hoe iets in elkaar te flansen
-
Maldur
- Uno
Hallo,
Na een recente verhuizing zoek ik een verse groep:D
Groet, Bazz
Na een recente verhuizing zoek ik een verse groep:D
Groet, Bazz
-
Ruffie
- PIONier
Hi,
Wellicht wat laat en overbodig... maar wij zijn een groep uit het zuiden des lands. We spelen meestal 3 wekelijks en maar dan wel een flink paar uur achter elkaar. We spelen in Heerlen of Hoensbroek.
En dan het belangrijkste.. we spelen Rolemaster SS in een Lord of the Rings setting. Interesse? Hit me up.
Wellicht wat laat en overbodig... maar wij zijn een groep uit het zuiden des lands. We spelen meestal 3 wekelijks en maar dan wel een flink paar uur achter elkaar. We spelen in Heerlen of Hoensbroek.
En dan het belangrijkste.. we spelen Rolemaster SS in een Lord of the Rings setting. Interesse? Hit me up.