Groep/spelers gezocht D&D 5E regio Nijmegen

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

tzielman
Uno

Groep/spelers gezocht D&D 5E regio Nijmegen

Bericht door tzielman »

Samen met een goede vriend ben ik op zoek naar een 5e D&D groep in het oosten van Brabant. We hebben zelf nog geen ervaring met 5e, maar hebben wel ervaring met eerdere versies (3.5 en ook met AD&D 2e). Wij zijn specifiek op zoek naar het volgende:

- D&D groep met een DM die 5e speelt
- Omgeving Eindhoven/Den Bosch/Veghel/Nijmegen (beiden hebben een auto en
vinden het geen probleem om enige tijd te reizen)
- Speelfrequentie om de 3/4 weken, liefst op vrijdag avond en/of zaterdag
(heel de dag)
- Leeftijdscategorie 20-40 jaar

Weet iemand een groep

Labels:
WTULTC
Elfenkoning

Re: Groep/spelers gezocht D&D 5E regio Nijmegen

Bericht door WTULTC »

Bij de Goblin in Uden wordt het wel gespeeld en zijn er groepen. Ook Pathfinder.

Wie het daar precies spelen weet ik niet. Ik kom er namelijk alleen woensdagavond het sluit aan bij het kleine bordspellenclubje (meestal 1 tafel). Echter op dezelfde avond spelen ook mensen Pathfinder, Magic en D&D denk ik. Of anders moet je het even navragen. Er worden meer speciale avonden gehouden daar.
Afbeelding
MCorona
Joker

Bericht door MCorona »

Hey WTULTC,

Bedankt voor je reactie. Heb je toevallig enig idee hoe we in contact kunnen komen met actieve spelers daar? Op de website goblin.nu staat helemaal niets over d&d.
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Ik weet dat de eigenaar van Goblin voor elke groep spelers een aparte facebookpagina heeft. Of daar ook een facebookpagina voor D & D tussenzit weet ik niet. Dit is de algemene facebookpagina: https://nl-nl.facebook.com/GOBLIN-LARPN ... 105629264/ Zo kun je in ieder geval met de eigenaar in contact komen. Vorige week was de eigenaar van de winkel overigens op vakantie, maar ik denk dat hij nu wel terug is.
Afbeelding
MCorona
Joker

Bericht door MCorona »

Nogmaals bedankt, WTULTC. We gaan contact met de Goblin opnemen. Wellicht volgt hier iets uit. Als iemand anders nog andere suggesties heeft dan staan we hier ook nog steeds voor open!