Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik speel regelmatig spellen op mijn iPad, ik dacht misschien zijn er wel meer mensen op dit forum die het leuk vinden om af en toe een spel samen te spelen?
Mijn idee is om Gamecenter profielen uit te wisselen, ik begin alvast met mijn naam: IlseW23
Misschien tot aan de digitale tafel
Laatst gewijzigd door Ilse23 op ma 07 mar 2016, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
el_crosso schreef:Waarom niet een gezamenlijk gedeelte waar ook Android gebruikers mee kunnen spelen ?
Ik heb hieraan gedacht, maar ik speel nooit met android dus ik ben niet op de hoogte van het systeem. Gebruik je hier ook een platform als gamecenter of voeg je elkaar toe in elke game afzonderlijk?
el_crosso schreef:Waarom niet een gezamenlijk gedeelte waar ook Android gebruikers mee kunnen spelen ?
Ik heb hieraan gedacht, maar ik speel nooit met android dus ik ben niet op de hoogte van het systeem. Gebruik je hier ook een platform als gamecenter of voeg je elkaar toe in elke game afzonderlijk?
Ik vermoed, maar ik ken IOS weer niet, dat het dan meer per game zal wezen.
Maar je zou zeggen dat er toch wel crossplatform oplossingen zullen zijn?
Ik vermoed, maar ik ken IOS weer niet, dat het dan meer per game zal wezen.
Maar je zou zeggen dat er toch wel crossplatform oplossingen zullen zijn?
Ik ge het voorlopig even zo laten, als iemand mij correcte info kan bezorgen over het android gebeuren wil ik het gerust toevoegen. Of hier kan misschien een aparte thread voor gemaakt worden dan, kwestie van het overzichtelijk te houden?