I know. Ik weet wat mijn core business is morgenrober schreef:Dat laatste gaat inderdaad waarschijnlijk lastig worden. :pXildur schreef:Kom je bij mij gezellig Orleans proberen Flash?
Mombasa heb ik gespeeld en ik ben fan, die ga ik proberen te halen samen met wat andere spellen als de tijd het toe laat tussen het demoën door.
De deuren gaan open.....en dan? - Zuiderspel 2016
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Xildur
- Munchkin
Re: De deuren gaan open.....en dan?
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Stiekem ertussen uit knijpen en hopen dat Robèr het niet ziet? Moet ik hem afleiden?

-
Flash
- Wu Feng
Ik zou het niet durven hoor. Ik heb dat beeld van Robėr met die Oerekaknots nog helder op mijn netvlies.....BaSL schreef:Stiekem ertussen uit knijpen en hopen dat Robèr het niet ziet? Moet ik hem afleiden?
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik ook. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Flash schreef:Ik zou het niet durven hoor. Ik heb dat beeld van Robėr met die Oerekaknots nog helder op mijn netvlies.....

Geruststellende gedachte voor bezoekers van Zuiderspel: zonder knots is hij vele malen charmanter.
-
kattaklop
- Garnaal
Rattle Battle Grab da loot en Tides Of Time !!!VetruvianGamer schreef:Helaas is de Master Set nog niet tot bij mij geraakt om deze te tonen op Zuiderspel. Wij zullen Rattle Battle - Grab da Loot, Imperial Settlers, Tides of Time en My Happy Farm tonen.Robertopellizini schreef: En ik zag dat Portal komt. Ben benieuwd wat ze meenemen. Ik hoop de nieuwe 51st state master.
Ik kom eraan.
Als je ze leuk vind kunnen wij ze dan ook bij jullie kopen?
En zo ja tegen een democratische prijs?

-
Robertopellizini
- Genius
Ik meen dat ergens gelezen te hebben, maar kan me vergissen...aicirtap schreef:@ robertopzellini - ik zie mijn dorp er niet tussen staan bij de spellen, of ben ik kippig
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Hier wel: http://www.999games.nl/nieuws/evenement ... rspel.htmlaicirtap schreef:@ robertopzellini - ik zie mijn dorp er niet tussen staan bij de spellen, of ben ik kippig
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Ik kom eigenlijk vooral voor de math trade en 't netwerken.. Nieuwe spellen? Nog genoeg ongespeelde..
Keep Exploring Games
-
VetruvianGamer
- Matroos
We zullen enkel demo's geven maar hopen uiteraard dat onze spellen te vinden zullen zijn aan de verkoopstand. We hebben in ieder geval op voorhand doorgegeven welke spellen we gingen tonen op onze stand zodat deze hopelijk ook te koop aangeboden zullen worden.kattaklop schreef: Rattle Battle Grab da loot en Tides Of Time !!!
Ik kom eraan.![]()
![]()
Als je ze leuk vind kunnen wij ze dan ook bij jullie kopen?
En zo ja tegen een democratische prijs?
In ieder geval, we kijken er naar uit je aan de Portal Games booth te mogen begroeten!
Boardgames that Tell Stories
-
rober
- Standaard moderator
Ah, daar is 'tie weer.Erwin schreef:Ik ook. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Flash schreef:Ik zou het niet durven hoor. Ik heb dat beeld van Robėr met die Oerekaknots nog helder op mijn netvlies.....
Geruststellende gedachte voor bezoekers van Zuiderspel: zonder knots is hij vele malen charmanter.
Dit zal me nog over mijn graf overleven, vrees ik :p
Ik zal proberen me morgen van mijn charmante kant te laten zien.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Flash
- Wu Feng
Zal wel loslopen hoor Robėr! We gebruiken hem totdat we een leukere foto hebben gevonden :prober schreef:Ah, daar is 'tie weer.Erwin schreef:Ik ook. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Flash schreef:Ik zou het niet durven hoor. Ik heb dat beeld van Robėr met die Oerekaknots nog helder op mijn netvlies.....
Dit zal me nog over mijn graf overleven, vrees ik :p
Ik zal proberen me morgen van mijn charmante kant te laten zien.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
ik denk wel dat het de meest geposte foto op t forum is 
~ Always look on the bright side of life ~