Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Well done team! Ik kneep hem wel effe op het laatst, maar dat ging gelukkig net goed. Sprookje verwees inderdaad naar prinses omdat elf al weg was, en ik vond huwelijk een goede aanwijzing voor scheiding. En verder ook alles prima geraden
En ook well done team rood, ook jullie gingen heel lekker. Ik kon me er zeker niet afmaken met '1' hintjes dit potje.
Caravan was de laatst overgebleven rode spion.
Erg moeilijk om die met iets te combineren.
De huurmoordenaar was tocht.
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn
Ik zal morgen een nieuwe creëren in ditzelfde topic.
Zelfde teams, maar met andere hintgevers. Zijn er mensen die dit graag willen doen? First come first serve.
Vanaf nu zal het er iets anders uitzien. Voorheen werkte ik met plaatjes, maar nu ga ik tabellen maken. De moderatoren hebben het er desalniettemin mooi uit laten zien, dus je zal weinig verschil merken (ik vind het zelfs iets mooier worden).
Ilse23 (wnverhoef, Kersje85) vs Xildur (Duiker, RvdH83)
Het rode team is aan de beurt
Nog 9 Rode spionnen Nog 8 Blauwe spionnen
Water
Seizoen
Tijd
Golf
Spreuk
Brussel
Dijk
Bureau
Kroon
Garen
Haak
Meter
Punt
Leven
Kop
Agent
Das
Vlieg
Bestand
Zink
IJs
Rond
Jurk
Geslacht
Pretpark
Hints: Rood 1e hint: ______ - _______ Blauw 1e hint: ______ - _______ Rood 2e hint: ______ - _______ Blauw 2e hint: ______ - _______ Rood 3e hint: ______ - _______ Blauw 3e hint: ______ - _______ Rood 4e hint: ______ - _______ Blauw 4e hint: ______ - _______