Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Er wordt nog aan een grotere update gewerkt, maar een bugfix versie is net uitgekomen in de App Store. Versie 1.8.2 maakt het ook eenvoudiger om nieuwe spellen toe te voegen.
The Iced One schreef:Plannen voor een android-versie? Mazonho's enthousiasme is aanstekelijk.
Er zijn zelfs mensen die ervoor overstappen naar Apple...
Ja ik ben dit serieus aan het overwegen ... Ik log nu alles met mijn ipad, maar wat zou het toch handig zijn op een gsm ... Maar synct het dan gemakkelijk tussen iphone en tablet?
Ik overweeg het nu het nieuwe kleinere iPhone model iets 'prijsvriendelijker' is
Sync is gratis op proef en daarna beschikbaar als betaalde optie voor een zacht prijsje. Ik gebruik zelf de sync niet omdat ik uitsluitend eenmalige betalingen wil doen voor apps en geen terugkerende. Herinnert me te veel aan vaste lasten die een eeuwigheid doorlopen.
Laatst gewijzigd door mazinho op ma 18 apr 2016, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
mazinho schreef:Sync is gratis op proef en daarna beschikbaar als betaalde optie voor een zacht prijsje. Ik gebruik zelf de sync niet omdat ik uitsluitend eenmalige betalingen wil doen voor apps en geen maandelijks terugkerende. Herinnert me te veel aan vaste lasten die een eeuwigheid doorlopen.
Hmm ok, nuja op zich hoeft het dan niet te syncen aangezien ik gewoon mijn gsm zou gebruiken dan denk ik En ik kan ook gewoon elke keer de gegevens van BGG terughalen ipv de sync optie te betalen, is wat omslachtiger maar werkt ook toch?
mazinho schreef:Sync is gratis op proef en daarna beschikbaar als betaalde optie voor een zacht prijsje. Ik gebruik zelf de sync niet omdat ik uitsluitend eenmalige betalingen wil doen voor apps en geen maandelijks terugkerende. Herinnert me te veel aan vaste lasten die een eeuwigheid doorlopen.
Hmm ok, nuja op zich hoeft het dan niet te syncen aangezien ik gewoon mijn gsm zou gebruiken dan denk ik En ik kan ook gewoon elke keer de gegevens van BGG terughalen ipv de sync optie te betalen, is wat omslachtiger maar werkt ook toch?
Cloud sync is vooral om het makkelijk te maken, en zonder nadenken, en het biedt een automatische backup van je gegevens. Via BGG syncen kan ook, maar is iets lastiger (je moet met de import-functie af en toe van BGG importeren dan). Ook kan BGG niet alle gegevens bewaren die in de app verzameld worden, dus je kunt wat details kwijt raken (niet de belangrijkste delen uiteraard).
Je kunt ook vanuit de app exporteren naar een .tsv formaat, dat weer geïmporteerd kan worden op een ander apparaat. Cloud sync is dus zeker geen verplicht nummer!
@mazinho Daarom heb ik er in ieder geval een per-jaar bedrag (€0,99) van gemaakt, in plaats van per maand. Het is vooral om de server-kosten te dekken. Er zijn gebruikers die Cloud sync gelijk voor een paar jaar aanschaffen - hoef je d'r voorlopig niet meer aan te denken ook. En als het abonnement verloopt is er niets aan de hand. De app blijft gewoon werken, en je kunt dan alsnog op andere wijze syncen als je dat wilt.
[reclamemodus] De icloudsync werkt echt heel prima. Ik gebruikte de app ook al tijden op zowel iphone als ipad, waarbij ik de iphone met name gebruik om te loggen. Nadeel van syncen via BGG is voor mij dat ik dan alle namen van de spellen niet meer in het Nederlands heb staan, zoals ik ze ingeef op de iphone, maar in het Engels. Uitbreidingen log ik apart op BGG en die stonden dan wel in de app op de ipad en niet op de iphone, zodat je dus hele andere stats kreeg.
Maar voor €0,99 per jaar heb ik een hoop lol en je ondersteunt de maker van deze eerste levensbehoefte ook nog eens een beetje. [/reclamemodus]