Ok, dank.The Iced One schreef:Boardgamegeek uit de play store (heeft ook het logo van BGG).el_crosso schreef:Welke app gebruik je daarvoor als ik vragen mag?
Ga de BBG en BgList eens proberen, lees over de tweede wat meer mogelijkheden.
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Ok, dank.The Iced One schreef:Boardgamegeek uit de play store (heeft ook het logo van BGG).el_crosso schreef:Welke app gebruik je daarvoor als ik vragen mag?
Hij is weer fijn!Caesar! schreef:Er wordt nog aan een grotere update gewerkt, maar een bugfix versie is net uitgekomen in de App Store. Versie 1.8.2 maakt het ook eenvoudiger om nieuwe spellen toe te voegen.

Sinds kort heeft deze ook een hele berg nieuwe statsThe Iced One schreef:Dat vind ik zelf wat overdrevenmazinho schreef:Er zijn zelfs mensen die ervoor overstappen naar Apple...The Iced One schreef:Plannen voor een android-versie? Mazonho's enthousiasme is aanstekelijk.Android heeft tenslotte ook een uitstekende app voor het loggen van plays, alleen de stats mis ik daar...

??? Dringend eens updaten dan!BaSL schreef:Sinds kort heeft deze ook een hele berg nieuwe statsThe Iced One schreef:Dat vind ik zelf wat overdrevenmazinho schreef:Er zijn zelfs mensen die ervoor overstappen naar Apple...The Iced One schreef:Plannen voor een android-versie? Mazonho's enthousiasme is aanstekelijk.Android heeft tenslotte ook een uitstekende app voor het loggen van plays, alleen de stats mis ik daar...
Super! Tijdens de verbouwing vond ik bij toeval een 2-minuten filmpje van Dice Tower Suzanne exclusief over Board Game Stats.Caesar! schreef:Vanwege het live gaan van de nieuwe Game pagina van BGG is het tijdelijk niet mogelijk om nieuwe spelen te linken aan Board Game Stats... Er wordt gewerkt aan een update!
Bedankt voor de snelle fix!!!Caesar! schreef:De fix is nu beschikbaar in de app store!

Voor de basisprijs van de app krijg je een zeer volledige app, met veel features, uitgebreide statistieken, en alles waar iedereen altijd al heel blij mee is voor dat geld.Murm3l schreef:Leuk dat je hem nog update, maar hebben we al niet eens voor deze app betaald? Nu kan men nog eens de volle prijs (2,99€) betalen voor enkele filters en een paar nieuwe queries. Vooral voor nieuwe kopers is dit best zuur, ze kopen een stats app, maar eens gekocht wordt duidelijk dat als je alle stats wilt je nog eens de volle prijs extra moet bijbetalen? Gratis apps met in-app purchases tot daar, dat is een plaag van de tijd maar een in-app purchase voor core content ('stats' staat in de titel van de app!) lijkt mij persoonlijk opzettelijk misleidend. Meh.