bordspellenvergelijken.nl
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
maartend
- Critico
Re: Bordspellenvergelijken.nl
Je koopjes werkt eigenlijk nog steeds niet echt. Wat er gebeurt is dat hij de korting vergelijkt met de eigen site maar dat geeft niks aan. Ik denk dat je om een echte koopjeshoek te maken je de korting moet vergelijken met alle webwinkels.
Voorbeeld;
Winkel A zet een spel even op 170 euro. Gooit hem daarna naar beneden naar 70 euro. Spel kost bij alle andere winkels 50 euro. Maar door die truuk van ze komen ze wel op de koopjeslijst te staan.
Als je nou vergelijkt met alle winkels zou hij totaal niet op de koopjes terecht komen, het is nl. geen koopje bij winkel A.
Voorbeeld;
Winkel A zet een spel even op 170 euro. Gooit hem daarna naar beneden naar 70 euro. Spel kost bij alle andere winkels 50 euro. Maar door die truuk van ze komen ze wel op de koopjeslijst te staan.
Als je nou vergelijkt met alle winkels zou hij totaal niet op de koopjes terecht komen, het is nl. geen koopje bij winkel A.
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Goed idee ik zal is kijken hoe makkelijk dat haalbaar is! Bedankt!!maartend schreef:Je koopjes werkt eigenlijk nog steeds niet echt. Wat er gebeurt is dat hij de korting vergelijkt met de eigen site maar dat geeft niks aan. Ik denk dat je om een echte koopjeshoek te maken je de korting moet vergelijken met alle webwinkels.
Voorbeeld;
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Tip: kijk eens of je kan achterhalen hoe het algoritme van pricep.in werkt; wellicht heb je daar iets aan...
-
mazinho
- Gouverneur
Bordspellenvergelijken.nl
Kan je het zoekveld sticky maken? Als ik in zoekdetails zit (niveau 2), moet ik terugklikken voor een volgende zoekopdracht. Ik gebruik je pagina intensief en het voelt alsof ik met de helft van het aantal navigatieacties / kliks zou moeten kunnen.spellenclubapeldoorn schreef:Verder nog ideeën???
De fijnste positie voor het zoekveld zou zijn links in de grijze navigatiebalk; eventueel met eronder je meest recente (hyperlink) zoekopdrachten (vergelijkbaar met BGG)
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
@mazinho goeie ideeën top!!
Ik heb de koopje aangepast en die moet nu beter werken op de manier waarop je die had beschreven.
Verder kaartje toegevoegd met winkels/shops
Je kan nu ook reviews toevoegen van webwinkels
Ik heb de koopje aangepast en die moet nu beter werken op de manier waarop je die had beschreven.
Verder kaartje toegevoegd met winkels/shops
Je kan nu ook reviews toevoegen van webwinkels
-
mazinho
- Gouverneur
Hoe zou een kleine ingreep op de site ervoor kunnen zorgen dat de gebruikers van de site input geven als er kleine relatiefoutjes gelegd worden. Bijvoorbeeld: Adriaensen verkoopt een vervangingssetje kaarten met Engelse tekst voor El Grande voor een klein prijsje; dat product besmet nu de informatie voor het spel El Grande.
Kan er een simpele (rode) meldknop komen die een gebruiker kan aanblikken als een relatie niet goed gelegd is? Een eerste versie resulteert in feedback bij de beheerder die eventueel een aanpassing kan maken als dat mogelijk is.
Kan er een simpele (rode) meldknop komen die een gebruiker kan aanblikken als een relatie niet goed gelegd is? Een eerste versie resulteert in feedback bij de beheerder die eventueel een aanpassing kan maken als dat mogelijk is.
Laatst gewijzigd door mazinho op za 23 apr 2016, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Dat staat er al op als je op een spel klikt en er is iets mis kan je klikken op "fout gevonden?"mazinho schreef:Hoe zou een kleine ingreep op de site ervoor kunnen zorgen dat de gebruikers van de site inout geven als er kleine relatiefoutjes gelegd worden. Bijvoorbeeld: Adriaensen verkoopt een vervangingssetje kaarten met Engelse tekst voor El Grande voor een klein prijsje; dat product besmet nu de informatie voor het spel El Grande.
Dan krijg je een fout meldings formulier waarin je kan uitleggen wat er mis gaat.
-
mazinho
- Gouverneur
Super; die optie had ik nog niet ontdekt!spellenclubapeldoorn schreef:Dat staat er al op als je op een spel klikt en er is iets mis kan je klikken op "fout gevonden?"mazinho schreef:Kan er een simpele (rode) meldknop komen die een gebruiker kan aanblikken als een relatie niet goed gelegd is? Een eerste versie resulteert in feedback bij de beheerder die eventueel een aanpassing kan maken als dat mogelijk is.
Dan krijg je een fout meldings formulier waarin je kan uitleggen wat er mis gaat.
-
mazinho
- Gouverneur
Hoe werkt de wensenlijst? Ik kom er niet uit.
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
daar zit nog een bugje in je moet soms twee keer op "Ophalen" klikken en dan duurt het als nog even afhankelijk van hoe groot je bgg wishlist ismazinho schreef:Hoe werkt de wensenlijst? Ik kom er niet uit.
-
mvheuzen
- Matroos
Als spellenwinkel eigenaar zonder webwinkel (bewust) leuk om naar te kijken. Maar mijn prijzen aanpassen, nee. Aanbiedingen daargelaten zit er maximaal een eurotje of 5 tussen, maar meestal minder en vaak zelfs goedkoper (ome post die geld verdient ipv degene die het verkoopt). Ik kies voor een andere aanpak en dat gaat perfect.
ps ik geef Ducosim korting (10%), wordt dat op de site ook verwerkt (niet echt op gezocht trouwens)
Michael
Spellenpoort Amersfoort
ps ik geef Ducosim korting (10%), wordt dat op de site ook verwerkt (niet echt op gezocht trouwens)
Michael
Spellenpoort Amersfoort
-
kitty
- Grote Dienaar
Is het misschien nog een idee om de wensenlijst te sorteren op volgorde zoals die toegekend is op BGG?
Dus alles waarvan je aangeeft "1. Must have" bovenaan en "4. Thinking about it" onderaan?
Ik weet niet of dit mogelijk is hoor, maar het leek mij wel handig
Dus alles waarvan je aangeeft "1. Must have" bovenaan en "4. Thinking about it" onderaan?
Ik weet niet of dit mogelijk is hoor, maar het leek mij wel handig
-
maartend
- Critico
-
ThunderHorn
- Regenmaker
Zelfs geen index pagina meermaartend schreef:je site is een zooitje. Bija alles is verdwenen.
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
Ik las gister op facebook dat er een ip was gewijzigd. Ik neem aan dat ie er mee bezig is om het te fixen.maartend schreef:je site is een zooitje. Bija alles is verdwenen.