Nieuwe speler in Alkmaar zoekt groep voor DnD / Pathfinder

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

MrD
Uno

Nieuwe speler in Alkmaar zoekt groep voor DnD / Pathfinder

Bericht door MrD »

Hallo iedereen, ik ben Rienk, 22 jaar.

Ik heb al een tijd interesse in RPG's maar heb tot nu toe nog niet een groep bij elkaar kunnen krijgen om erin te duiken. Ik hoop daarom hier een aantal enthausiastelingen tegen te kunnen komen in mijn omgeving om bij aan te kunnen sluiten!

Ik ben heel benieuwd of er nog een groepje is die nog een stoel vrij heeft. Ik ben in ieder geval bereid om zolang het gezellig is, regelmatig te gaan spelen. Als er meer spelers zijn in mijn omgeving hoor ik dat ook graag.

Cheers!
Jinxed
Joker
Persoonlijke Ondertitel: D&D 5th DM
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Nieuwe speler in Alkmaar zoekt groep voor DnD / Pathfind

Bericht door Jinxed »

Hoi Rienk,

Welke versie van D&D zocht je naar? En welke avond/dag?

Grtn,
Frank
Fallarius
PIONier

Bericht door Fallarius »

Hallo Rienk, ik woon zelf 20 min van Alkmaar af, in T'Veld (tegen Heerhugowaard) ik ben bezig een groep op te zetten we zijn zo nieuw met D&D dat we nog de minis in de doos zijn :P maar we hebben nog wel een stoel voor je hier als je wilt, ik ken je ophalen als je daar intresse voor hebt, Ik ken zelf Elke dag van de week, Zaterdags en zondags alleen in de avond want ik help een vriend genaamd Siplo, van Siplo's game expirience in Beverwijk dus ik rij Alkmaar best vaak langs, Heb je intresse laat het me via E-mail weten via deze site, En als je een Goeie DM weet laat het me weten ;P Ben liever Speler dan DM :)
maartmaster
Uno

Bericht door maartmaster »

Ik zal beginnen met mezelf voor te stellen, ik ben Maarten en 21 jaar en ik woon ook in alkmaar

Ik ben zelf met een groep vrienden nu net een paar maanden bezig met een avontuur waar ik de DM in speel. Helaas is dit voor mijn gevoel niet genoeg om mijn honger naar D&D (5e) te kunnen voldoen.
Ik zou naast mijn verhaal als DM ook nog met een groep willen meespelen als Player character, aangezien ik voor de andere spelers veel van hun character moet helpen opzoeken heb ik een groot verlangen naar mijn eigen character om te creëren en te laten groeien

maar het lijkt me ook zeker leuk om andere D&D fans te ontmoeten.