Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Zaterdag 30 april is het zo ver. Terwijl toeristen met oude Lonely Planets in oranje shirts in Amsterdam op zoek gaan naar Koninginnedag, zoeken wij bordspelers elkaar op vanwege onze gedeelde hobby. Het is 30 april International Table Top Day 2016.
Ik vier hem in Den Haag; jullie?
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Waarschijnlijk gewoon thuis met de misses en de kleintjes. Dus vast eerst de Frozen, Carcassonne Junior en Uno spelletjes en later op de dag onze nieuwe aanwinsten
Roll The Dice opent haar deuren van 11.00 uur tot 22.00 uur. Naast onze reguliere collectie kan je bij ons Diplomacy en Just Keep Talking and Nobody Explodes komen spelen.
Ik heb een playdate om in Antwerpen bij GamenightX 'Forbidden Stars' te spelen.
In mijn groep is er geen interesse voor 4X-games of SF-themed games en ik heb er dus nog nooit eentje gespeeld.
Bij deze dus een experiment! Hopelijk valt de vermelde downtime wat mee...
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Gewoon werken de hele dag.. Maar City of Iron ligt klaar om morgen voor het eerst gespeeld te worden. Ook gelijk eerste non-solo playing day in m'n nieuwe toko in Dordt.
Helaas wat onrustige kindjes thuis, maar gelukkig nog wel wat spelletjes kunnen doen. Pandemic en Jaipur geworden. De andere blijven even liggen voor morgen en het weekje Mei vakantie waar de kindjes wat dagen logeren zijn, Yeah! (O.a. Roll for The Galaxy, Fuse, Eight Minute Empire, Carson, Dice Masters, Time Stories)
(Nogal wel wat kids games zoals Carcassonne junior en Frozen in 3 varianten gespeeld )