Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
En gaan we nog nadenken over de voetbal 2? Miljonair lijkt me wel maar die 2e...
Agent als in spelersmakelaar?
Kroon ? teken van de KNVB leeuw met een kroon? Koningvoetbal?
As als in je elftal moet een sterke as hebben, maar vind ze allemaal vrij ver gezocht....
En gaan we nog nadenken over de voetbal 2? Miljonair lijkt me wel maar die 2e...
Agent als in spelersmakelaar?
Kroon ? teken van de KNVB leeuw met een kroon? Koningvoetbal?
As als in je elftal moet een sterke as hebben, maar vind ze allemaal vrij ver gezocht....
Beer is een goede optie, die kom je in het wild tegen als spoorzoeker
Tweeling zie ik geen link mee
Kroon ook niet
Stroom alleen in relatie met spoor (trein op electriciteit)
Agent komt boeven op het spoor, tweede keus
Telescoop ook om mee te zoeken, mijn derde keus
Polder geen link
Glas geen link
Scheiding geen linke
Spot: als je iets vindt, heb je het gespot...
Smokkelaar ook niet echt een link.
Mijn voorkeur: Beer, Agent, Telescoop, Spot.
Londen was dan denk ik toch voor grastennis bedoeld.
Dat vind ik inderdaad een duidelijke redenatie.
Ik had zelf Spot en Telescoop ook bedacht maar had niet na gedacht over Beer en Agent, die vind ik met behulp van jouw redenatie inderdaad sterker.
Ik moest even wachten met voetbal totdat net weg was. Toen ging club ook nog weg, maar wat er naar verwees was Kuip, (club), miljonair en Vink. Vink is een scheidsrechter. Londen leek mij veilig omdat het andere team daar al op zat te azen en die me ook het duidelijkst leek bij grastennis. Feniks was goed geraden, ijshotel ook.
Jullie volgden mijn redenaties prima (dank broertje en jij natuurlijk ook, Kitty).
Ik had expres geen Wimbledon gezegd, omdat dat ook een club was.
Ik hoopte op Londen inderdaad.