Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Erwin schreef:De prijs voor de lelijkste outfit hebben de Belgen alvast te pakken.
Plaatsing van dit bericht in de nieuwsrubriek is ongepast gedrag voor een moderator.
Ik vind plaatsing in "Nieuws en geruchten" ook wel iets te veel aandacht geven hieraan. Lang niet iedereen houdt van voetbal (persoonlijk heb ik er zelfs helemaal niets mee) en bovendien komt een groot deel van de mensen hier niet uit België. Of de filosofie moet zijn dat de NLers door eigen afwezigheid België steunen ? Dan nog is het denk ik meer voer voor Bistro Off Topic elders op het forum .
Wanneer gaan die Belgen nou eens spelen naar hun capaciteiten.
Het is zo ingehouden. Alle passes worden ingetelefoneerd.
De Bruyne was onzichtbaar. Hazard werd grotendeels geneutraliseerd.
Pas met Mertens en Carrasco kwam er echt creativiteit in het spel. Toch onbegrijpelijk dat Carrasco niet mag beginnen.
De Italianen speelden directer, mooier, waren gevaarlijker en hielden het achterin veel beter dicht. De wedstijd was redelijk close, maar de Italianen hebben verdiend gewonnen. Helaas.
De trainer is het grote probleem bij Belgie. Zijn tactiek werkt niet. De Bruyne moet altijd centraal spelen. Als De Bruyne op rechts staat, verliest hij veel van zijn capaciteiten en Witsel, Fellaini en Naiggollan hebben te weinig creativiteit om op het middenveld het spel te kunnen maken. Zij geven te weinig aanvoer naar voor waardoor Lukaku er niet uitkomt. De Bruyne speelde een verschrikkelijk slechte match maar hij gaf wel een schitterende lange pass op Lukaku die op dat moment altijd 1-1 had moeten maken. Hazard mag met zijn voeten terug op de grond komen en moet ook veel beter spelen. Bij Belgie haalde hij nog nooit zijn niveau van bij Chelsea. Triestig!
Het eerste doelpunt van Italie was schitterend maar Ciman of Alderweireld moet zijn man volgen en dan mag dat doelpunt nooit vallen. Zeker als je ziet dat die bal zolang onderweg is (vanop het middenveld). Toch was de verdediging niet het probleem vandaag. We hadden aanvallend geen antwoord op de perfecte organisatie van Italie. We hebben Buffon niet kunnen bedreigen.
Italie wint verdiend. Ze waren tactisch heel sterk en ze hebben het goed uitgespeeld. Belgie had geen antwoord op hun stevige organisatie.
Ik ben ontgoocheld. Tegen Ierland en Zweden zal het veel beter moeten zijn! Gelukkig spelen Zweden en Ierland gelijk.