Ik heb het geluk dat er hier in de buurt veel hobbywinkels zijn waar je altijd foamboard kan oppikken (3 verschillende binnen een straal van 1 km... Lucas Arts, Repro, Ava Papierwaren,...)
Foamboard inlay
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
wensp
- Rooster Booster
Re: Foamboard inlay
Ik gebruik 3 mm en vind dat echt wel stevig genoeg. Je moet er natuurlijk wel geen kilo's hout in kappen, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik gebruik secondelijm en inderdaad soms ook naalden voor het even te verstevigen. Is de lijm droog, kunnen de naalden eruit.
Ik heb het geluk dat er hier in de buurt veel hobbywinkels zijn waar je altijd foamboard kan oppikken (3 verschillende binnen een straal van 1 km... Lucas Arts, Repro, Ava Papierwaren,...)
Labels:
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Traquan schreef: - Wat is de beste plek om foam te kopen?
Zag dat ik alles wel via Amazon.de kon bestellen, maar misschien is er nog een betere optie?
Beste plek, beste plek.. Ik haal het meestal bij Peter van Ginkel, zaak met schilder/teken dingen. Zit in Amsterdam op de Bilderdijkstraat.
Laatste 10 gespeeld:

-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Wat betalen jullie dan voor 1 plaat? Mijn is 70x100 en €5,25 per plaat en verzenden is gratis.
-
wensp
- Rooster Booster
Tja, ik fiets gewoon even naar de winkel natuurlijk - maar hier is het €3,24 per plaat (70x100, 5mm dik)finalstruggle schreef:Wat betalen jullie dan voor 1 plaat? Mijn is 70x100 en €5,25 per plaat en verzenden is gratis.
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
wensp schreef:Tja, ik fiets gewoon even naar de winkel natuurlijk - maar hier is het €3,24 per plaat (70x100, 5mm dik)finalstruggle schreef:Wat betalen jullie dan voor 1 plaat? Mijn is 70x100 en €5,25 per plaat en verzenden is gratis.
Nette prijs!
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Doe je (op termijn) verzoekjes? Vooropgesteld dat jij het spel zelf ook hebt natuurlijk.wensp schreef:Bedankt, en het is inderdaad wel de bedoeling om voor de andere spelen ook plannetjes te maken, ja. Ik zal de plannetjes hier in deze thread mee plaatsen, zo kan je ze gerust gebruiken. De plannetjes zijn trouwens gemaakt in Google Sketchup 2016... Easy peasy!mazinho schreef:Prachtig die tekening; ga je die voor de games die je noemt ook maken? Mag ik de Terra tekening gebruiken om zelf een insert te fabriceren?
PS: In welk programma maak je die plannetjes?
-
wensp
- Rooster Booster
Als ik daar mensen mee kan helpen, waarom niet! Binnenkort vakantie, dus misschien wel af en toe tijd... Al heb je wel een punt dat mijn verzameling grote bordspelen niet zo uitgebreid ismazinho schreef:Doe je (op termijn) verzoekjes? Vooropgesteld dat jij het spel zelf ook hebt natuurlijk.
-
mazinho
- Gouverneur
Loyang, Caverna, Cosmic Encounter, Le Havre... Ben je actief op BGG en is je collectie daar up to date? Dan kijk ik wat je hebt.
-
wensp
- Rooster Booster
Jup, onder dezelfde naam & avatar. Maar voor de bovenstaand vier kan ik al zeggen: helaas, helaas, helaas, helaasmazinho schreef:Loyang, Caverna, Cosmic Encounter, Le Havre... Ben je actief op BGG en is je collectie daar up to date? Dan kijk ik wat je hebt.
-
wensp
- Rooster Booster
De eerste schetsen...mazinho schreef: Mag ik de Terra tekening gebruiken om zelf een insert te fabriceren?

Het wordt wel duidelijker als de afmetingen erbij staan en het effectief met inhoud is
Laatst gewijzigd door wensp op vr 14 jul 2017, 14:14, 2 keer totaal gewijzigd.
-
mazinho
- Gouverneur
U bent een geweldenaar!wensp schreef:De eerste schetsen...mazinho schreef: Mag ik de Terra tekening gebruiken om zelf een insert te fabriceren?
Het wordt wel duidelijker als de afmetingen erbij staan en het effectief met inhoud is
-
wensp
- Rooster Booster
Ik heb de eerste dagen van de vakantie niet in ledigheid doorgebracht!

Het etalagebord met tempelbonus tegels en stadsbonus-tegels kan effectief rechtstaan, zodat iedereen het goed kan zien. De lege bakjes en vakjes zijn voor de uitbreiding, die ik (nog?
) niet heb... Alle promo-tegels zitten er wel al in.
Dit was een leuke denkoefening... Hier en daar op bgg goede ideeën op gedaan, maar toch mijn eigen ding ervan gemaakt!

Het etalagebord met tempelbonus tegels en stadsbonus-tegels kan effectief rechtstaan, zodat iedereen het goed kan zien. De lege bakjes en vakjes zijn voor de uitbreiding, die ik (nog?
Dit was een leuke denkoefening... Hier en daar op bgg goede ideeën op gedaan, maar toch mijn eigen ding ervan gemaakt!
Laatst gewijzigd door wensp op vr 14 jul 2017, 14:17, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Chr1st2aan
- Rooster Booster
Prachtig! Hoe lang heb je hier wel niet over gedaan?
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Heb je met deze inlay nog voldoende ruimte voor de uitbreiding? Dat was met mijn inlay de grootste puzzel met al die borden en extra terra tegels. Ik gebruik ook dan 5mm ipv 3mm dikte.
-
MarijnS
- Jakkiebak!
Wow, wat knap!