Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Inmiddels heb ik met een lokale winkel genaamd de Games Guild te Alphen afgesproken dat ik wekelijks op de zondag sessies zal organiseren waar mensen aan kunnen schuiven. Mocht je dus interesse hebben kun je wekelijks vanaf 19:00 aanschuiven! Ervaring maakt niet uit iedereen is welkom!
Hi all!
Ik ben op zoek naar een groep van 3-4 mensen om te DMen.
Wie zoek ik? Gewoon 3-4 aardige gasten/dames die van een gezellige avond dungeons and dragons houden. Nieuwe spelers zijn altijd welkom! We spelen grotendeels in het Engels en onze verdeling qua roleplay en fighting ligt ongeveer 50/50 dus voor ieder wat wils.
Voor wanneer? Zodra we een leuke party bij elkaar hebben kunnen we knallen. Tijden en dagen zouden we af moeten stemmen als we 4 spelers bij elkaar hebben
Laatst gewijzigd door uiltje op zo 24 jul 2016, 13:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Yes! Ik ben inmiddels al een aantal weken actief bij de Games guild welke bij mij om de hoek zit. Thanks!
@Wordfeyre
Beetje aso om mensen bij een ander zijn topic weg te kapen vind je niet?
@deedardiamond
Zoals hier boven aangegeven ben ik inmiddels een aantal weken actief bij de lokale Games guild. Elke zondag organiseer ik samen met een andere DM homebrew sessies waar een ieder wekelijks aan kan schuiven. Mocht je interesse hebben laat het me weten! The more the merrier