Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
delia schreef:Ik doe ook weer mee! Wat was de moordenaar?
De moordenaar was Advocaat
Mijn hints zijn ook goed opgevolgd al had ik gehoopt dat hanger (klinkt als hangaar) zou leiden naar vliegtuig, dat was ons laatste woord.
Ik had piloot daarbij wel een beetje over het hoofd gezien
kitty schreef:Mijn hints zijn ook goed opgevolgd al had ik gehoopt dat hanger (klinkt als hangaar) zou leiden naar vliegtuig, dat was ons laatste woord.
Niet om (weer) een regel-discussie op te starten, maar "klinkt als" hints zijn volgens mij niet toegestaan.
kitty schreef:Mijn hints zijn ook goed opgevolgd al had ik gehoopt dat hanger (klinkt als hangaar) zou leiden naar vliegtuig, dat was ons laatste woord.
Niet om (weer) een regel-discussie op te starten, maar "klinkt als" hints zijn volgens mij niet toegestaan.
Het lijkt mij dat die regel er voor is om rijmen etc. te voorkomen. Dus als "Hanger" zou moeten leiden tot "Zanger" bijvoorbeeld.
Maar de hint "Hanger" mag toch wel (een poging doen tot) leiden naar "Vliegtuig" toch?
Het lijkt mij dat die regel er voor is om rijmen etc. te voorkomen. Dus als "Hanger" zou moeten leiden tot "Zanger" bijvoorbeeld.
Maar de hint "Hanger" mag toch wel (een poging doen tot) leiden naar "Vliegtuig" toch?
Ik dacht ook al dat hanger->hangaar eigenlijk niet kan als hint omdat hanger rechtstreeks naar vliegtuig moet verwijzen en dat het niet doet. Tenzij je een redenatie hebt voor hanger -> vliegtuig. Maar of het dan ook officieel niet mag, ik denk dat het wel mag. Want je overtreedt verder geen regels en je kan vast wel iets verzinnen voor hanger -> vliegtuig zonder tussenkomst van hangaar.