Hey
Aan alle mensen uit regio Gent en Brugge.
Ik zoek mensen uit de regio die graag met mij eens Mage Knight willen spelen. Ik wil het spel ook gerust uitleggen. Ikzelf heb het basisspel én alle uitbreidingen héél goed onder de knie.
Liefst af te spreken op een publieke "speel" locatie of bij iemand thuis.
Groetjes
Mage Knight spelen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
luke
- PIONier
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Re: Mage Knight spelen
check http://www.bordspellenvergelijken.nl/ en registreer je even dan heb je misschien mensen in de buurt die interesse hebben in Mage Knight onder het kopje "Spelers in de buurt"
-
Ilse23
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Omdat spelen moet!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Mage Knight spelen
Ik heb wel interesse, ik woon echter in Vlaams-Brabant.
Het spel is echter zo lang dat er wel een daguitstap aan besteed kan worden ?
Ik heb het al enkele maanden in de kast en nog geen tijd gehad om het mezelf aan te leren.
Het spel is echter zo lang dat er wel een daguitstap aan besteed kan worden ?
Ik heb het al enkele maanden in de kast en nog geen tijd gehad om het mezelf aan te leren.