Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Als ik me het spel van Everton onder hem goed herinner is dat inderdaad met een goede organisatie, maar wel vooral al counterend, waardoor Lukaku op snelheid met de neus richting doel speelt. Dus niet al kaatsend zoals Wilmots het graag had,en waar hij het ook moeilijk mee had.
Tenzij Origi of Batshuayi zich helemaal ontpopt zal Lukaku terecht de no 1 blijven. Benteke zie ik niet meer terug op niveau spelen.
Ach, geef die man een eerlijke kans, hij is nog niet begonnen of hij wordt al overal afgekraakt op sociale media, ed. Grote buitenlandse trainers kunnen we niet betalen en Preudhomme wilde/mocht niet komen, dus vind ik het niet zo'n vreemde keuze. Ik geef hem het voordeel van de twijfel en ik kijk al uit naar de eerste wedstrijd onder Martinez
Negatief ben ik niet hoor. Eerder sceptisch. Maar hij verdient een eerlijke kans.
Btw vond het wel grappig dat hij water bij de wijn heeft gedaan. Hij gaat amper 1 mio/seizoen verdienen. En zijn loon verdubbelen als ze de de halve finale op het wk halen.
Dat was zeker niet op jou bedoeld hoor ouwezeeman. Op sommige fora en nieuwssites gaat het er wel heel hard aan toe en hij is nog niet eens begonnen
Die bedragen zijn inderdaad niet normaal...