Eldritch Horror
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
demymartine
- Uno
Eldritch Horror
Hallo, ik en mijn familie hebben net Eldritch Horror gekocht maar de spelregels zijn in het Engels. Helaas is ons Engels niet zo goed en zitten we een beetje in de knoop met vertalen. Heeft er toevallig iemand een Nederlandse versie van de spelregels? Het zou ons enorm vooruit helpen
alvast dank bij voorbaat. 
Labels:
-
Ilse23
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Omdat spelen moet!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: nieuw spel
Ik weet niet of er Nederlandse spelregels zijn, ik vermoed van niet.
Tenzij iemand zich hier op heeft toegelegd maar zelfs dan blijf je over met het spelmateriaal dat volledig in het Engels is.
Dit spel lijkt me echt onspeelbaar al je de taal van het spel niet (voldoende) beheerst.
EDIT: als je een avontuurlijk cooperatief spel zoekt is 'de legenden van Andor' misschien wat voor jullie, deze is wel in het Nederlands. Het is wel niet het hele Mythos-gebeuren natuurlijk
Tenzij iemand zich hier op heeft toegelegd maar zelfs dan blijf je over met het spelmateriaal dat volledig in het Engels is.
Dit spel lijkt me echt onspeelbaar al je de taal van het spel niet (voldoende) beheerst.
EDIT: als je een avontuurlijk cooperatief spel zoekt is 'de legenden van Andor' misschien wat voor jullie, deze is wel in het Nederlands. Het is wel niet het hele Mythos-gebeuren natuurlijk

-
Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: nieuw spel
Weet je zeker dat Eldritch Horror dan wel een goede keuze is? Naast de regels bevat het ook nog een veelvoud aan kaartjes met stuk voor stuk Engelse tekst.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.