Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
EEMBC schreef:Wij wonen een uurtje rijden van de beurs en hebben met 9 man een hotel geboekt... Met de metro in 10 min bij de beurs, ook geen gezeur met parkeren. Alleen, waar laat je alle gekochte spellen...?
Misschien moet ik volgend jaar maar eens een standje huren waar mensen alleen tijdelijk hun spellen kunnen droppen voor een paar euro. Als een paar honderd mensen dat per dag doen heb je dat eruit
Dit kan toch gewoon bij de garderobe?
Kost 2 euro per opgeslagen tas. Wij nemen dus altijd lege Ikea tassen mee.
Alleen het tillen naar de auto aan het einde van de dag is wel eens een uitdaging
Ik ben in de loop der jaren op 2 verschillende campings geweest voor Spiel. De handigste is die op Löwental 67, want die is op loopafstand van een metrostation waar je in 1x mee naar de Messe kunt. En ook met de auto is het niet ver. Qua camping stelt het verder niet heel veel voor, maar om te overnachten voldoet het prima.
Eruit om je spellen te droppen kan altijd. Bij de deur hebben de portiers daar altijd bandjes voor zodat je ook weer naar binnen kunt. Ik ga normaliter minimaal 2x heen en weer om de kofferbak vol te laden, en dat doen de nodige mensen.
Qua verblijf kan iemand mij nog wat aanraden in de buurt van Essen? Ik besef dat ik rijkelijk laat zal wezen, maar alle hulp of suggesties zijn meegenomen.
el_crosso schreef:Qua verblijf kan iemand mij nog wat aanraden in de buurt van Essen? Ik besef dat ik rijkelijk laat zal wezen, maar alle hulp of suggesties zijn meegenomen.
Op Trivago kan je eens kijken of er nog hotels zijn met een kamer vrij maar ik vrees dat je toch wel wat geluk zal nodig hebben om iets in de buurt te vinden.
Als je het niet erg vindt om een 10-15 km te rijden naar de beurs vind je nog wel iets.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Soms lukt het op het allerlaatste moment ook nog via booking.com. 2 jaar geleden heb ik de dag voordien ook nog een overnachting kunnen vinden. Waarschijnlijk kamers die terug vrij kome' door mensen die dubbel boeken.
Ik ga eens kijken. Ben ook waarschijnlijk alleen dus misschien scheelt dat. Maar dan zou een optie dichterbij met meer gamers misschien wel leuker wezen?