D&D 3.5 spelers gezocht Veenendaal (Utrecht/Ede)

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

sirPiteye
Joker

D&D 3.5 spelers gezocht Veenendaal (Utrecht/Ede)

Bericht door sirPiteye »

Gezocht spelers voor een nieuwe dnd 3.5 groep, We zoeken een aantal spelers om een nieuwe campaign te starten nadat onze oude groep uit elkaar is gevallen door verhuizingen naar het buitenland. We hebben nu nog maar 2-3 personen (inclusief DM) over en zoeken nog zo’n 2 personen om mee te spelen.
Ik wil proberen gemiddeld een keer per maand (liefst op zondag) bij elkaar te komen om te spelen.

Wie ben ik:
Ik zelf speel al zo’n 12 jaar rpg’s, voornamelijk D&D 3th, D&D 3.5 (en een enkele keer 4th), nWoD en enkele zelfgemaakte systemen

Ik woon in Veenendaal (in de buurt van ede), naast station Veenendaal west wat erg makkelijk te bereiken is met openbaar vervoer vanuit Rhenen en Utrecht of via de E35 (utrecht-arnhem). We kunnen altijd mijn huis gebruiken maar we staan ook open om van locatie te wisselen als dit beter uitkomt.

Campaign en spel details:
Homebrew campaign in eigen verzonnen wereld, de spelers beginnen op derde level om gelijk wat zwaardere uitdagingen aan te kunnen.
Ik ben redelijk vrij met de regels, als iets niet logisch is of als jij een creatieve oplossing hebt voor een probleem kan je me altijd trachten te overtuigen.
Er zijn wat huisregels maar niks bijzonders, vrijwel alles is mogelijk zolang je binnen de core rule books blijft. De religies en talen zijn wel aangepast.

• Ability scores 4d6 (ignore lowest)

Speelstijl:
Redelijk veel mogelijkheid om te vechten, waarbij goede tactiek belangrijk is. Maar ook plaats voor rollenspel en karakter ontwikkeling, ik zorg altijd dat je spelers details in de campaign worden verwerkt.

Leeftijd en ervaring:
Zelf ben ik 29, maar leeftijd is niet bijzonder van belang, echter liefst wel boven de 18.
Geen ervaring met het spelsysteem is geen probleem, ik heb meerdere players handbooks die gebruikt kunnen worden en uitleg kan gegeven worden, zolang je het spel maar serieus neemt.

Als je geïnteresseerd bent of vragen hebt, stuur even een mailtje.
Niels

Bezoek ook mijn webcomic:
http://www.watkanjewel.com
Of ga naar mijn facebook:
http://www.facebook.com/Watkanjewel
Voor art ga naar:
http://pinterest.com/nielsvergouwen/

Labels:
sirPiteye
Joker

Re: D&D 3.5 spelers gezocht Veenendaal (Utrecht/Ede)

Bericht door sirPiteye »

Trouwens als jullie al een groep hebben en nog twee spelers kunnen gebruiken houden wij ons ook aanbevolen, stuur even een berichtje.
Niels

Bezoek ook mijn webcomic:
http://www.watkanjewel.com
Of ga naar mijn facebook:
http://www.facebook.com/Watkanjewel
Voor art ga naar:
http://pinterest.com/nielsvergouwen/
JosKampes
PIONier

Bericht door JosKampes »

Wij, mijn vrouw en ik, hebben zeker interesse, ik heb je een mail gestuurd.

Jos Kampes
Memnon
Joker

Bericht door Memnon »

Zoeken jullie nog meer spelers ? Over mij: m/33/ede

Heb in het verleden veel 2nd Edition en wat homebrew vormen gespeeld. (zo'n 15 jaar). Mijn D&D groep is helaas uit elkaar gevallen, maar zou het erg leuk vinden een nieuwe groep te vinden.

Dus mochten jullie nog een plekje hebben, laat het gerust weten.
Leuke art trouwens!
Eunostus
PIONier

Bericht door Eunostus »

Ik ben ook gwïntereseerd. Utrecht, 27 jaar. Heb nog geen antwoord mogen ontvangen
Sabre
Joker
Persoonlijke Ondertitel: Newbie

Bericht door Sabre »

@Memnon @Eunostus

Mocht er geen reactie komen kunnen we wellicht samen iets opstarten? Zijn we al met z'n drieën, hebben we nog een DM en 1-2 extra spelers nodig. Maar het maakt de zoektocht sowieso al wat dragelijker. :wink:
Marcel88
Joker
Persoonlijke Ondertitel: .
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Marcel88 »

Ik heb nog nooit D&D gespeeld, maar staat hoog op mijn bucketlist van games die ik wil doen. Mocht er een groep ontstaan join ik graag. Klein risico dat het me natuurlijk helemaal niet ligt, maar dat lijkt me sterk.

Over mij: man, 28 jaar, samenwonend, laatste jaar van mijn master en heb me vandaag net voorgesteld op het forum ;)
Sabre
Joker
Persoonlijke Ondertitel: Newbie

Bericht door Sabre »

Hallo Marcel, ik ben zelf nog niet zo ervaren in D&D, maar kan je vertellen dat het zeker vermakelijk is. Een hoop vrijheid wat je kan doen, maar ook een hoop risico dat de boel verkeerd afloopt. :D

Als je een beetje feel wil krijgen hoe het gespeeld kan worden. Hier een voorbeeld van een paar gasten die ik zelf volg: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 4f78UqpS8w
Wel bij episode 1 van Tabletop Escapades beginnen, anders snap je er geen hout van. Je kan ook kijken naar Critical Role, daar spelen ze naar mijn idee wat meer volgens de regels. Alleen zijn die al +/- 65 episodes bezig.

Ik realiseer me dat ik wel sirPiteye's topic op deze manier kaap, maar hij is inmiddels al een jaar afwezig zo te zien. Zit te denken dat als een van ons wat meer ervaren is die eventueel als DM (dungeonmaster) kan fungeren? Het zal aan het begin wat aftasten worden, maar je kan geen omelet maken zonder een paar eieren te breken. :lol:

Zie trouwens dat we allemaal zo'n beetje dezelfde leeftijdscategorie zijn, ben zelf bijna 30.

@JosKampes ben jij inmiddels al voorzien?
Marcel88
Joker
Persoonlijke Ondertitel: .
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Marcel88 »

Ah ik zie dat dit topic inderdaad al wat ouder is. Ik stuur je even een pm.
JosKampes
PIONier

Bericht door JosKampes »

Ik reageer toch even, ik begreep dat sirPiteye Memnon al direct geantwoord had, maar hier is even eenvoudiger denk ik... Het is inderdaad een jaar geleden, en we spelen ook al die tijd al met een leuk groepje.

Ik hoop dat jullie samen wel een leuk groepje bij elkaar krijgen! Als ik beter in tijd en energie zat zou ik wel naar DM-en willen kijken maar dat zit er helaas momenteel niet in...
Eunostus
PIONier

Bericht door Eunostus »

@Sabre, ik heb je gemaild
Memnon
Joker

Bericht door Memnon »

Hi all. Heb nogsteeds interesse / ben nog steeds op zoek. Ook eventueel wel om een nieuwe groep op te starten. Ik zal mijn eigen topicje wel starten.