Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
kersje86 schreef:evt ook interesse in de haagse regio als er met een groupbuy ook wat gedaan kan worden aan de prijs
Ik heb je toegevoegd aan mijn lijstje!
el_crosso schreef:Good Games USA heeft aangegeven dat zij deze week met een 6 pack pledge level zullen komen.
Dat zou mooi zijn. Ik heb nu 4 mensen die mee willen doen. Als de 6-pack een goede deal wordt, kunnen we waarschijnlijk wel nog 2 mensen vinden. Waar heb je dit trouwens gezien? In de comments van de Kickstarter? Het zijn er zoveel joh, bijna niet te volgen.
el_crosso schreef:Had hen direct gevraagd naar de mogelijkheden rondom een groepspledge met mensen hier van het forum
Zij gaven dus aan dat er een 6 pack pledge komt, maar nogmaals gevraagd of meer mogelijk kan wezen en wat de prijs dan doet.....
Ah, ok. Ik had ook vrij snel al via DM naar de mogelijkheden gevraagd. Net als op het forum van BGG, maar ik heb geen reactie gehad. Hebben ze ook gezegd wat de 6-pack gaat kosten?
el_crosso schreef:Had hen direct gevraagd naar de mogelijkheden rondom een groepspledge met mensen hier van het forum
Zij gaven dus aan dat er een 6 pack pledge komt, maar nogmaals gevraagd of meer mogelijk kan wezen en wat de prijs dan doet.....
Ah, ok. Ik had ook vrij snel al via DM naar de mogelijkheden gevraagd. Net als op het forum van BGG, maar ik heb geen reactie gehad. Hebben ze ook gezegd wat de 6-pack gaat kosten?
Nee, enkel dat ze er deze week mee bezig gaan en dat er dus een 6 pack pledge komt.