Pixie Queen

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

eateasse
Condottiërre

Re: Pixie Queen

Bericht door eateasse »

Dirk_M schreef:En gebackt. Lijkt een leuk spel. En de uitvoering is geweldig. Wat een mooi speelbord.
Nu snel die stretchgoals halen, met unieke vormen zijn de resource tokens wat makkelijker te onderscheiden.
Ik hoop van ganser harte dat we dat stretch goal halen. Ik ben kleurenblind en de unieke vormen zouden een game changing stretch goal zijn. In veel spellen is het beperking, het maakt zelfs sommige spellen onmogelijk. Caylus en Trajan om maar 2 voorbeelden te noemen.

Labels:
Dirk_M
Party Animal

Bericht door Dirk_M »

eateasse schreef:Ik hoop van ganser harte dat we dat stretch goal halen. Ik ben kleurenblind en de unieke vormen zouden een game changing stretch goal zijn. In veel spellen is het beperking, het maakt zelfs sommige spellen onmogelijk. Caylus en Trajan om maar 2 voorbeelden te noemen.
+1. Grappig dat jij ook Caylus noemt. Dat is ook vaak een van mijn voorbeelden van spellen die gewoon echt niet gaan lukken.

Maar ik ga er nu gewoon vertrouwen in hebben dat we de stretchgoal halen :wink:
FrostyGunman
Rooster Booster

Bericht door FrostyGunman »

Heb ook gebacked, het thema spreekt me erg aan! En het spelbord ziet er fantastisch uit!
De pledge levels zijn wel erg onoverzichtelijk vind ik...
Nu hopen dat we wat stretch goals gaan unlocken.
Joverowa
Caballero

Bericht door Joverowa »

FrostyGunman schreef: Nu hopen dat we wat stretch goals gaan unlocken.
Ik heb de indruk dat ze wat hoog staan. Maar wie weet!
derodehazen.be
Afbeelding
gertieter
Rooster Booster

Bericht door gertieter »

Had het al gebacked en nu op De Kempen Speelt eens gespeeld...en ben onder de indruk!
Het is een leuke worker placement met veel uitdaging.
Ben super content dat ik m'n pledge al gedaan heb. Hopelijk lukt het hen voor te funden en komen er leuke extra's bij.
One who doesn't throw the dice can never expect to score a six.
Navjot Singh Sidhu
FrostyGunman
Rooster Booster

Joverowa schreef:
Inderdaad! Ik denk ook verder dat de verzendkosten naar het buitenland dit project flink gaan tegenhouden om groot te worden. Het is €35,- verzending naar de VS!

Edit: ik ben terecht er op gewezen dan verzending naar VS €20,- ipv €35,-
Laatst gewijzigd door FrostyGunman op ma 12 sep 2016, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ilse23
Fabrieksmanager
Persoonlijke Ondertitel: Omdat spelen moet!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Ilse23 »

Dat gevoel heb ik ook, ze willen misschien eerlijker zijn door de prijs van het spel acceptabel te houden en de verzendkosten transparant te maken, maar hiermee maken ze voorlopig geen naam. Persoonlijk had ik het niet erg gevonden om wat meer te betalen voor de globale verzendkost omlaag te halen als dit wat meer succes zou opleveren voor de campagne. Ik ben helemaal niet bekend met verzendkosten en dergelijke maar ze zijn inderdaad wel erg hoog.
Afbeelding
FrostyGunman
Rooster Booster

Zojuist een bericht geplaatst in de comments door de maker:
- Shipping costs: We've contacted the same shipping firm that A-Games used for Ave Roma. Hopefully they will have better prices so we can lower the shipping costs for everyone. Don't expect free shipping though. We can't and won't raise the price of the game itself to pretend we can do free shipping.
- We will add pledges for 3 or more games, so people can split shipping costs.
Ze gaan dus een nieuwe optie onderzoeken en je kunt dus ook een groepspledge gaan doen!
ouwezeeman
Garnaal
Contacteer:

Bericht door ouwezeeman »

Wel goed dat ze dit onderzoeken, want N-Amerika blijft een grote potentiële markt natuurlijk.

Verder zit er toch wel vrij veel materiaal in de doos. Ze hadden makkelijk meer kunnen vragen, maar doen het toch niet. Thumbs up!
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/
SigiScsi
Fabrieksmanager
Contacteer:

Bericht door SigiScsi »

Inderdaad, soms zie je op Kickstarter een hoge basisprijs voor het spel, free shipping naar US en normale shipping naar bijvb Europa. Vermoedelijk wordt de US shipping dan gewoon gesubsidieerd door de hoge spelprijs die iedereen betaalt.
ouwezeeman
Garnaal
Contacteer:

Bericht door ouwezeeman »

FrostyGunman schreef:
Joverowa schreef:
Inderdaad! Ik denk ook verder dat de verzendkosten naar het buitenland dit project flink gaan tegenhouden om groot te worden. Het is $35,- verzending naar de VS!
Niet waar:

The shipping costs per country are as follows:

Belgium: € 5

The Netherlands and Luxemburg: € 8

France, Germany, Great Britain: € 10

Rest of the EU: € 20

United States and Canada: € 20

Rest of the world: € 35
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/
FrostyGunman
Rooster Booster

ouwezeeman schreef:
FrostyGunman schreef: Inderdaad! Ik denk ook verder dat de verzendkosten naar het buitenland dit project flink gaan tegenhouden om groot te worden. Het is $35,- verzending naar de VS!
Niet waar:

The shipping costs per country are as follows:

United States and Canada: € 20

Rest of the world: € 35
I stand corrected! Is inderdaad €20,-. Maar nog steeds erg duur! En aangezien VS vaak de grootste afzetmarkt is voor Kickstarters, toch grote kans dat deze verzendkosten voor veel mensen een drempel vormen om het spel te backen.
spelenopzolder
Rooster Booster
Contacteer:

Bericht door spelenopzolder »

SigiScsi schreef:Inderdaad, soms zie je op Kickstarter een hoge basisprijs voor het spel, free shipping naar US en normale shipping naar bijvb Europa. Vermoedelijk wordt de US shipping dan gewoon gesubsidieerd door de hoge spelprijs die iedereen betaalt.
Inderdaad,
er zijn divese KS vanuit de States die $20 verzendkosten vragen voor verzending naar Europa.
In die $20 zit volgens mij niet enkel het tansport, maar ook invoerrechten en BTW.
spelenopzolder
Rooster Booster
Contacteer:

Bericht door spelenopzolder »

Spiel kan veel goed maken.
slimme zet om de KS te laten lopen tot 20 oktober.
Als de reviews en commentaren positief zijn, dan kan die de laatste week nog veel ophalen.

Laat ons hopen :)
Dirk_M
Party Animal

Bericht door Dirk_M »

spelenopzolder schreef:Spiel kan veel goed maken.
slimme zet om de KS te laten lopen tot 20 oktober.
Als de reviews en commentaren positief zijn, dan kan die de laatste week nog veel ophalen.

Laat ons hopen :)
Haha ik had die rekensom ook zitten maken. Ik sleep in ieder geval mijn hele groep mee. En komend weekend probeer ik wat mensen mee naar Ducosim te slepen om te proberen.
Plaats reactie