Unfair
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Re: Unfair
Ik zeg wel eerlijk dat ik nog steeds sterk twijfel.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
Labels:
-
FrostyGunman
- Rooster Booster
Ok, op zich geen probleem, maar ik wil wel graag het liefste 6 bevestigde backers als ik ga backen. Wanneer weet je of je hem definitief wil?Bored Gaymer schreef:Ik zeg wel eerlijk dat ik nog steeds sterk twijfel.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Zeker even vergeten dat Android Netrunner ook een kaartspel is en dat niet stopt bij 40 euroDuiker schreef:Jammer, ziet er super uit maar gewoon echt te veel geld voor een kaartspel.
On-topic: Sorry voor mijn late reactie, in het weekend vaak vrij druk dus vanavond pas toegekomen aan het kijken van een filmpje en het lezen van een review. Ondanks dat ik 40 euro ook niet goedkoop vind, ben ik wel enthousiast geworden (en dat zonder review van Rahdo
-
FrostyGunman
- Rooster Booster
Top! Lijst zit daarmee in principe vol, aleen twijfelde Bored Gaymer nog. Ik ga jullie een berichtje sturen om de betalingen in orde te maken.maxitaxi777 schreef:Zeker even vergeten dat Android Netrunner ook een kaartspel is en dat niet stopt bij 40 euroDuiker schreef:Jammer, ziet er super uit maar gewoon echt te veel geld voor een kaartspel.?
On-topic: Sorry voor mijn late reactie, in het weekend vaak vrij druk dus vanavond pas toegekomen aan het kijken van een filmpje en het lezen van een review. Ondanks dat ik 40 euro ook niet goedkoop vind, ben ik wel enthousiast geworden (en dat zonder review van Rahdo), dus ik doe mee
.
-
JelmerB
- Caballero
Het spijt mij heel erg, maar ik ga toch afhaken... mijn medespelers zijn niet enthousiast, dus deze zou te weinig op tafel komen voor de kosten die het met zich mee brengt.
-
FrostyGunman
- Rooster Booster
Ok, nu er is een plek vrij voor K3nrgy! Ik heb je een pm gestuurd.JelmerB schreef:Het spijt mij heel erg, maar ik ga toch afhaken... mijn medespelers zijn niet enthousiast, dus deze zou te weinig op tafel komen voor de kosten die het met zich mee brengt.
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Ik heb er nog een nachtje over nagedacht en haak helaas ook af.
Wil eerst kijken hoe dit spel zich ontwikkeld en BGG reviews afwachten. Eventueel pik ik t eind volgend jaar op met uitbreidingen.
Hopelijk vind je nog iemand voor mijn plek, maar dat zal vast lukken...
Wil eerst kijken hoe dit spel zich ontwikkeld en BGG reviews afwachten. Eventueel pik ik t eind volgend jaar op met uitbreidingen.
Hopelijk vind je nog iemand voor mijn plek, maar dat zal vast lukken...
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Zitten we nu dan wel aan een bevestigde 6 mensen? Anders moeten we of hopen dat er nog iemand in de plaats komt, of gaat het hele feest niet door. Zolang duurt de KS niet meer.
Edit: Oké, we hebben nog iemand nodig dus!
-
FrostyGunman
- Rooster Booster
Met het afhaken van Jelmer hadden we een reserve, namelijk K3nrgy. Nu Bored Gaymer ook afhaakt, hebben we slechts 5 mensen. Als ik 1 spel over heb vind ik het geen probleem om toch het 6-pack te backen, maar dan wil ik wel echt voor de rest bevestigde mensen die mee doen met me.maxitaxi777 schreef:Zitten we nu dan wel aan een bevestigde 6 mensen? Anders moeten we of hopen dat er nog iemand in de plaats komt, of gaat het hele feest niet door. Zolang duurt de KS niet meer.
-
el_crosso
- Burgemeester
Zojuist geld overgemaakt Rik. Dank voor je service.
-
FrostyGunman
- Rooster Booster
Top! En geen probleem, kleine moeiteel_crosso schreef:Zojuist geld overgemaakt Rik. Dank voor je service.
Wel grappig trouwens: ik zat laatst de art livestream te kijken en suggereerde om een "Frosty's Ice Cream shop" toe te voegen aan de Gangsters Super Attraction kaart, deze staat er nu gewoon op!!!!

Edit: ik neem 2 exemplaren af van de 6. El Crosso heeft inmiddels al betaald, dus we zijn nu gegarandeerd met 3/6.
Edit2: ook bericht gehad van K3nrgy dat hij betaald heeft, dat maakt 4/6.
Edit3: iedereen betaald en daarmee zit deze groepspledge vol!
Laatst gewijzigd door FrostyGunman op wo 14 sep 2016, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Voor 3 miljoen kaarten ja. Maar neem deze maar een keer mee als je hem binnen hebt, wil hem best eens spelenmaxitaxi777 schreef:Zeker even vergeten dat Android Netrunner ook een kaartspel is en dat niet stopt bij 40 euroDuiker schreef:Jammer, ziet er super uit maar gewoon echt te veel geld voor een kaartspel.?
On-topic: Sorry voor mijn late reactie, in het weekend vaak vrij druk dus vanavond pas toegekomen aan het kijken van een filmpje en het lezen van een review. Ondanks dat ik 40 euro ook niet goedkoop vind, ben ik wel enthousiast geworden (en dat zonder review van Rahdo), dus ik doe mee
.
Keep Exploring Games
-
FrostyGunman
- Rooster Booster
Ik heb van iedereen die mee doet met de groepspledge het geld gekregen, bedankt voor jullie snelle afhandeling!
Nu wachten tot december...
Nu wachten tot december...
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Haha, meer investering en meer kaarten iddDuiker schreef:Voor 3 miljoen kaarten ja. Maar neem deze maar een keer mee als je hem binnen hebt, wil hem best eens spelenmaxitaxi777 schreef:Zeker even vergeten dat Android Netrunner ook een kaartspel is en dat niet stopt bij 40 euroDuiker schreef:Jammer, ziet er super uit maar gewoon echt te veel geld voor een kaartspel.?
.
-
kyozu8
- Veenboer
Lees ik nu dat er nog een plekje vrij is? Heb lang getwijfeld maar met een 6-pack inkopen zou ik wel mee willen doen (schiet het toch net even onder prijs dat het mijn inziens waard is).