Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik sta samen met Rober en Stefan (distefano) bij de white goblin games stand.
Wij hebben op tafel liggen:
istanbul (ik dacht met beide uitbreidingen, dus de nieuwste ook, maar even niet 100% zeker)
orleans
drakenwoud
keltis
voluspa
codenames
Verder weet ik dat phoenix en ducosim zelf ook nog wat leuke spellen op tafel legt.
En er is een bring and buy stand.
Laatst gewijzigd door aicirtap op wo 14 sep 2016, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik sta samen met Rober en Stefan (distefano) bij de white goblin games stand.
Wij hebben op tafel liggen:
istanbul (ik dacht met beide uitbreidingen, dus de nieuwste ook, maar even niet 100% zeker)
orleans
drakenwoud
keltis
voluspa
codenames
Heb navraag gedaan bij 999 Games. Deze uitgever demonstreert de Ark is Vol, Potion Explosion, Skye, Andor voor twee en Unusual Suspects. Ze presenteren ook de nieuwe speelmatten.
The Games Master heeft ook wat moois op het programma staan: Navegador (nieuw in het Nederlands), Mombasa (veelvraat van spellenprijzen), De Alchemist (herdruk, genomineerd voor De Nederlandse Spellenprijs), El Gaucho, Imperial 2030 (herdruk) en Tobago.
Erg rustig, vond ik. Ik denk dat veel mensen toch liever van het (waarschijnlijk) laatste lekkerweerweekend gingen genieten. Of misschien aan het sparen zijn voor Essen en niet in de verleiding willen komen toch iets aan te schaffen...
Er was (gelukkig) vrij veel belangstelling voor Pixie Queen.
Ik kwam zelf vooral om wat tweedehands spellen te brengen en op te halen dus ik was er niet zo heel lang.
Ik heb voor het eerst in jaren zelf een spel gespeeld ipv vrijwilliger zijn, en wat spellen bij de BnB verkocht.
Wel ook bij de ALV geweest en daar even mijn duit in het zakje gedaan.
Toch een beetje bemoeienis als vrijwilliger, ik kon het niet laten.
Ben zelf ook geweest. Ik ben van veel spellen afgekomen op de bring & buy stand (altijd fijn, dat geeft weer ruimte) en heb 5 spellen gekocht. Daarnaast aangeschoven bij Avonturenland, een potje Skye gespeeld (leuk!) en Galaxy Trucker gespeeld. Heb me weer goed vermaakt, ook al was het heel rustig.